Gå til innhold

Bruker barna deres hodepute??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Husker ikke hva som er anbefalt, men vi har en tynn en... Men, i det siste har ungen i løpet av natten tatt i bruk en pyntepute som ligger på rommet. Den er mye større og mykere å ligge på...Men, altfor stor.

Skrevet

Tuppa mi bruker hodepute ja. Gjort det lenge nå, sånn vanlig barnepute :)

Skrevet

Min gutt har brukt hodepute lenge. Han har en slik voksenpute.

Gutten min på 1år har også en stor pute, men denne er tynnere - en slik barnepute.

Gjest NydeIig
Skrevet

nei, her er de grindseng og grobag på han som er 2 år og 2 mnd

Skrevet

Nei, ser ingen grunn til det enda. Fylte 2 år i beg av februar.

skal høre hva de sier på helsestasjonen, hun bruker heller ikke å putte ting under hodet som feks. kose løven og lammegutt.

Skrevet

ja han spurte om han kunne få d. har en slik barnepute,men han syns den ble for liten så har puttet en ekstra pute inni:) er avhengi av pute gutten. sover bedre.

Skrevet

Han har brukt pute fra han va et år ca. Har en dunpute som er veldig myk og blir ganske flat. Da han hadde øreverk sist ga jeg han en litt høyere pute for at han skulle få hode litt høyere, men kvelden etter forlangte han å få tilbake den andre puta :-)

Skrevet

ja, begynte med det når han var ca 2 år. Det var han selv som ville ha med seg den lille babyputa i senga, så kjøpte vi en juniorpute etterhvert. Har kjøpt inn en relativt flat voksenpute nå til han går over til større dyne snart.. Han bare elsker puta!

Skrevet

Begynte med hodepute da de var ca. 10-11 måneder.

Skrevet

Brukte juniorpute da hun fyllte året ca, og så byttet vi til stor pute da vi byttet til stor seng. Hun sover veldig godt på den, må ha pute ellers er det krise i heimen, hehe =)

Skrevet

Fikk pute for første gang for et par uker siden.

En sånn juniorpute.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...