Gå til innhold

Hvor mange barn.....???

Anbefalte innlegg

Hei!!!

Hvor mange barn vil dere /har dere og hvor stor aldersforskjell syns dere det passer å være mellom dem???

jeg har en datter på 6 mnd og har allerede tenkt på flere barn. det betyr selvfølgelik ingenting, men jeg vil gjerne ha en sønn til også en datter etter det!!! =)

men så er jeg litt usikker på hvor mange barn jeg egentlig vil ha....=) tenker dere noen gang på noe av dette???

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137138670-hvor-mange-barn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

tenker mye på hvor mangen barn vi ønsker/er så heldige å få ...må jo planlegger utifra økonomi,huskjøp,studier,alder...hadde eg hatt lette fødsler og svangerskap pluss mange miljonær..ville eg hatt minst 10:) hihi..elsker barn..har en jente på 1 år og er 15 uker på vei med nr 2...en bør la det gå 12 mnd mellom fødsel og graviditet..minst 6mnd...etter dette skal vi ha en pause i noen år..sliten etter 2 hypermessige svangerskap...ønsker to barn til en i 2011 og en i 2012...viss det klaffer...så skal studiene gjørest helt ferdig og eg skal begynne i jobb...håper jo på iallefall en liten attpåklatt etter det:) vi har kjøpt stort hus med mangen soveromm og muligheten for fleire,så vi skal ha god plass:) men en kan jo bare ønske seg og være takknemlig får når og viss de kommer:) barn er en fantastisk ting..har et enormt mors innstinkt.. vi begynte prøvinga på nr 2 etter 3mnd,så forstår deg godt..men leste hinn dagen at en bør vente,som eg nevnte tidligere...

• 3 uker senere...

Jeg vil ha en hel skokk;-)

Det har vi forsåvidt fra før av- mannen har to barn, jeg har ett, og så har vi tre sammen. Altså seks i alt, fire som bor hjemme. Jeg ønsker meg en liten attpåklatt, og jeg tror jeg får det også.... må bare bearbeide gubben litt først, hehe.

Masse barn- mye liv- litt krangling men mest latter- store familiemiddager etterhvert som de blir eldre.... Det er det jeg ønsker meg!

Jeg skal ha mange barn...

Tidligere hadde tenkt meg to barn, men etter min sønn (mitt første barn) døde 6 mnd gammel bestemte jeg meg for at jeg skal ha mange...

Det er en gave å få barn og de er så kjære...

Har fått to nydelige jenter etter min sønn døde. De er det 1 år og 8 mnd mellom og det fungerer kjempefint og er en fin ldersforskjell...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...