Mamma2OO5 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Må (dessverre!!!!) gå forbi slike stands fra Elixia i ny og ne. Og hver ENESTE gang spør de meg om det går bra med treningen. Skjønner at de ikke kan gjenkjenne folk, men jeg synes det er så påtrengende! Og så maser de om hvor jeg trener og bla bla bla. Grr.. Men dette tar kaka da. Jeg går forbi lettere irritert og fødeklar og så presterer kjærringa å spørre meg om det går bra med TRENINGEN??!!!! Jeg bare; jo er i 9ende måned, ser det sånn ut eller??? hehehe er det mulig?
celodi Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 hehe!!! Ja,de maser mye!!!! Sats er myyye bedre=)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Neste gang repliserer du med DET sure trynet og en " Kaller du meg FEIT?!??!"
VirreVirre Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 ååh, ja jeg vet! Jeg har hatt så lyst til å begynne å trene, så da jeg gikk forbi senteret en dag gikk jeg inn for å spørre etter pris. Det skulle vise seg å bli en voldsom prosess... Først måtte jeg skrive inn navn, adr osv inn i en bok de hadde. Jeg stilte litt spørsmål ved det, men tenkte; la gå da.. Så måtte jeg vente på en dame. Hun kom og hilste på meg, og så skulle hun absolutt vise meg rundt på senteret. Jeg tenkte greit nok, og hun viste meg ALT som var å vise. Også spurte hun masse om hva, hvordan og når jeg ville trene. Jeg sa fortsatt at jeg bare ville vite pris. Etterpå måtte vi sette oss ned for en "prat". Også spurte hun "ja, hvilket abonnement vil du ha? Det på 12 mnd eller det på 24 mnd?" Jeg ble helt paff og sa at jeg måtte tenke på det fordi jeg syntes det var dyrt (Elixia er dyrt!!). Alt jeg ville var jo bare å vite prisen. Og da ble hun skikkelig sur og grinete! Makan altså, jeg spurte jo bare etter pris jo. Det verste er at jeg etter noen dager har meldt meg inn, men det er kun fordi jeg har lyst til å komme meg i form. Jeg kviet meg virkelig til å melde meg inn fordi hun var så pågående. Ønsker ikke at de skal "vinne" på den måten! Sorry, dette ble langt, men de provoserer meg sånn!!
petitmoi :-) Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Signerer... Jeg meldte meg inn i januar, og har av og til med noen ikkemedlem-venner på trening, og de blir jo nedlesset av telefoner, sms, e-poster og brev, herregud.. Visste ikke at de var sånn da jeg meldte meg inn, nei! Kommenterte akkurat dette på et evalueringsskjema jeg fylte ut tidligere i dag. Men det skal sies at jeg er veldig fornøgd med medlemskapet da, liker å trene der, og jeg som allerede er medlem slipper jo unna maset ;-)
Januarjubel! Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Aaaarrrrghhh...er så enig! Jeg sendte en forespørsel om pris på e-post og måtte - i likhet med deg over - fylle inn et skjema. I stedetfor svar på epost ringte en overblid kvinne som - også i likhet med deg over - ikke svarte på mitt stadige: "Men hva koster det?" før jeg ble litt småkvass. Jeg fortalte som sant var at vi ikke hadde flyttet dit senteret var ennå og at jeg skulle tenke på det. Hun lurte fælt på når jeg skulle flytte. Tror du ikke samme dama ringte midt i flyttesjauen? Jeg var stressa og sliten og ba henne surt slette meg fra registeret. Før dette hadde jeg fått et par sms også "hilsen Jenny" (eller noe), ikke "hilsen Elixia". Det var så tydelig at denne Jenny-eller-hva-hun-het var satt på min case. Kanskje de får bonus for vervede medlemmer? Taktikken fungerer ikke på meg i allefall - jeg blir bare muggen. Og nei - jeg er ikke medlem hehe;)
Turid Laila Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Var veldig fornøyd med Elixia, hadde lokalt medlemsskap, og skulle melde meg ut på et annet senter enn der jeg hadde medlemsskap. Meldte meg inn på et annet senter så regnet med at det gikk greit å melde seg ut på et annet senter og. "Nei, beklager, da må du på det senteret du har medlemsskapet hos, det kan ikke vi gjøre her" Svarte: "Jaha, merkelig praksis dere har da, for jeg meldte meg nemlig inn på et annet senter enn der jeg trener, så da bør vel samme gjelde for utmelding?" "nei, det gjør det nok ikke. men jeg skal høre litt jeg." Etter mye om og men gikk det. Herregud, det er jo kjempevanskelig å sende en faks!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Jepp, de er ikke sanne. Meldte meg ut før jul, plutselig får jeg purring med trussel om inkasso i februar. Jeg ringte å sa at jeg hadde sagt opp i november, men det kunne de ikke se å ha mottatt. Tok kopi av oppsigelsen, men da ville dama absolutt vite hvorfor jeg hadde sagt opp. Fikk beskjed om at de skulle ringe meg etter at flere hadde sett på saken (herregud!!!). Får en telefon et par dager etterpå hvor de presterer å si at jeg ikke kunne melde meg ut før om 1 år, det sto det i kontrakten.....hmmm, vært medlem i 5 år jeg, da......Endte med at jeg sendte en lang, kjip mail til de, fortalte at jeg ville fortelle alle vennene mine om hvordan de oppfører seg, og at jeg aldri i livet kom til å bli medlem hos de igjen. Fikk da en tlf fra de hvor de beklagde fælt, de hadde forvekslet mellom meg og en annen kunde (yeah right). Har også sett hvordan de holder på når de står i butikker/kjøpesenter, de er ganske så påtrengende, ja.
Mamma2OO5 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. mars 2008 Herregud! Det er helt tydelig at de er mer opptatt av å ha medlemmer enn å få folk til å trene og bedre folks helse. Utrolig irriterende! Ei jeg kjenner har opplevd akkurat det samme som dere da hun spurte om pris! De NEKTET å svare! Ja og om jeg sier at jeg trener på en annen kjede så spør de om jeg er fornøyd og sier jeg at jeg er det så spør de om noe annet. Elixia er sikkert bra, det er ikke det. Men jeg synes det er for dyrt, særlig når det finnes billigere sentre å trene på. Nei den masinga deres har jeg opp i halsen. Neste gang skal jeg virkelig spørre om de synes at jeg ser feit ut he he.
*Smiley* Skrevet 14. mars 2008 #10 Skrevet 14. mars 2008 Trener på sats jeg. Og er knallfornøyd!! anbefales:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå