Gå til innhold

Hei, jenter! trenger noen med erfaringer.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

etter fryseforsøk....Jeg hadde forsøket mitt i januar, skulle testet positivt, hehehe, den 23., men fikk istedet en fattig mens den 27. som varte omlag ei uke etter forsøket, og etter den videre syklusen å regne skulle jeg hatt neste mens for 19 dager sida....

Jeg tester stadig negativt (ikke så pussig etter forutsetningene,)men puppene er oppsvulmede og spente, noe de sjelden er foran mensen, og jeg er småkvalm innimellom og småsvimmel, og har tegn som minner om graviditet...

Jeg har verdens beste lille tulle på 18mnd etter ett prøverørsforsøk i 2005, og tre mislykkede forsøk bak meg i ettertid, der det siste var via ett fryseegg,,,,,

Hm, ja dette er min historie, men jeg undres på hva som skjer i kroppen min... Noen som har lignende erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ingen med lignende erfaringer å dele med meg?????

Skrevet

Hei, har ingen lignende erfaring selv, men vet at noen har vært gravid selv om de har testet negativt. Du har jo tatt endel hormoner og dette vil jo forstyrre systemet ditt og kan gi deg sympt. som ømme pupper og kvalme. hvis du er usikker, ta en blodprøve- den lyver ikke. Lykke til

Skrevet

Hei! Tusen takk for svar!

Ja, nå er det kun to ting igjen å gjøre, ringe en lege som har peiling, og evnt ta blodprøve....

Mensen har uteblitt i tre uker, men testene sier negativt. Mest sannsynlig er jeg ikke gravid, men det er jo så slitsomt å gå og vente og ha mulige tegn. Det er vel bare hormonene som spreller litt.

Skrevet

Sånn som du har det har jeg også det. Det er snart 3 uker siden min mens skulle kommet og puppene er ømme og 'kvisete' på en måte. De verker når jeg sover og ellers. Tenker at jeg er gravid men det er for godt til å være sant at vi skulle få det til selv, når ingen av eggene våre ble befrukta ved IVF. Har kjøpt meg en test men tør pigade ikke å ta den. Skuffelsen blir vel for stor er jeg redd.... venter heller litt til på mensen min som ikke kjennest ut til å være rundt hjørnet. Vil jo på en måte komme igang igjen med neste forsøk som da blir ICSI. Uff slitsomt å gruble sånt også, bør vel ta en test de nærmeste dagene..sukk..noen testoman er jeg iallefall ikke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...