Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 vil det gå over i morsmelken og påvirke barnet?
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 djises...ikke meningen å være fordømmende, men for det første er det ulovlig og for det andre så snakker en kraftig vektnedgang... ikke alltid du er garantert helt rent produkt heller og kraftig vektnedgang reduserer og om ikke stopper helt melkeproduksjonen...selv tar jeg ikke kreatin engang mens jeg ammer...clenbuterol?hadde ikke falt meg inn i den villeste fantasien engang... må du på død og liv ned 10 kilo innen neste uke da...? stiller meg bare heller undrende...
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 og kjære du? jeg ser du er/blir 19 år i år og termin i april...er det pga. vektoppgangen i svangerskapet at du vil ta det fortest mulig av igjen? Selv er jeg tilbake til startpunktet, under 11 uker siden fødsel...har du noe videre erfaring med denne type midler? det er vel mer eller mindre en videreføring av effedrin, vil du ta det om du ammer også? Clenbuterol er reseptbelagt og forbeholdt asmatikere...det er faktisk en grunn til dette! Vil du ned i vekt, så bruk ammingen for det den er verdt...du kommer tidsnok tilbake igjen der du var..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 jeg ville ventet en stund altså hvis det var slik at det ikke var skadelig så hadde jeg ventet et par måneder etter fødselen:D men det jeg lurte på var om det var farlig og nå har jeg fått det svaret jeg trengte.. alle kan ikke vite alt og jeg har prøvd å finne det ut..
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 jeg regnet bare med at du hadde kjentskap til det siden du spurte...ikke så mange intetvitede som vet at dette kan brukes som et ekstremt slankemiddel... det er på dopinglisten, fremmer større vekttap samtidig som det virker muskeloppbyggende..bivirkningene er på lik linje, og om ikke også enda verre/flere enn steroider...dette er et mye "hardere" stoff enn efedrin og jeg vil IKKE anbefale deg å eksperimentere med dette (men skulle du allikevel falle for fristelsen å bruke så mye unødvendig peng på noe så latterlig dyrt...så husk nå ihvertfall for guds skyld at du ikke bruker det lengre enn 2 uker...klem)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 kan æ få spør ka d her e fornå? d høres ikke bra ut..
Lamaungene 07 og 10 Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 klart du kan spør! Det er som sagt astmamedisin på resept for asmatikere..tas i tablettform eller flytende. Siden dette er på resept, kjøpes dette som oftest på "gata" og er da ikke garantert helt rent produkt...som sagt tidligere er dette et velkjent stoff innen treningsmiljøet hvor dette brukes for drastisk vektnedgang samtidig som muskelmassen opprettholdes noe som i stor grad er ettertraktet. Absolutt noe som ikke anbefales..om du googler det får du helt sikkert en hel ramse med bivirkninger listet opp...har en kommet til det stykket, er det mye bedre at en tar kontakt med en person som kan hjelpe en med trening/kosthold...en klarer fint å gå ned det en ønsker med riktig ernæring og trening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå