Gjest Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Tulla vår er 5 uker og får daglige kommentarer fra ukjente om at hun har så mye hår. Jeg er jo så vant til det, og synes jo de med mye hår er fineste.. . Men sååå unormalt er det vel ikke å bli født med hår, så hvor mange har inne har babyer med skikkelig manke?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Det har min lille dukke. Og alle kommenterer det.. "Åh, så mye hår!!" Når vi dro fra sykehuset kom de gamle springende for å se på hun med så masse hår.. Er jo morsomt da. Også er de jo finest når de har masse hår.
Fire småtroll Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Jenta mi har masse hår, hadde masse mørkt hår da hun ble født.. Nå er hun 9,5 mnd og jeg har akkurat klippet håret hennes for andre gang, panneluggen var så lang at den hang nedenfor øyebrynene... Og ja, vi har fått masse kommentaret på at hun har så mye hår helt siden hun var nyfødt ;-)
☆:*´¨`**´¨`*:☆ Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jepp, massevis. Det er tykt og alle kommenterer det. Jeg synes det er veldig koselig =) Hun er jo sååå søt med alt håret, fikk henne opp fra føden med rosa sløyfe i håret
supermamma til 2 tette Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Har også en liten gutt med MASSE mørkt hår og brune øyne. Ble født sånn! Alle kommenterer det og jeg ser det jo når vi er sammen med andre babyer ;-) Han er bare så fin!! Han er 4,5 mnd nå og nå er det på høy tid å ta saksa fatt!! Eneste som er litt pes er at håret blir fett om ikke vi vasker det ofte nok. Prøver å vaske det kun 2 ganger i uken for at han ikke skal bli så tørr i huden sin.
Willy Wonka Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Min gutt hadde MASSE hår da han ble født!! Mørk gyllent...nå er det mindre hår og lysere. Jeg ble født med skikkelig hårmanke selv. En baby på barselgruppa ser ut som har puttet på en parykk for voksne på hodet....hehe....så søt, atte
Labambie Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Mathilde til Bris er jo nyyydelig!! :) Jenta vår har også masse mørkt hår. Som nå har begynt å stå rett opp, pga det nye håret som kommer under. Og ja,vi får også kommentarer fra ukjente når vi er ute. Synes håret hennes er nydelig jeg! Hihi! Selvom det er kjempetynt å står rett til værs..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå