Gå til innhold

Juni- mamma for 2.gang

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg hadde sinnsyke smerter i såret på barsel. Såret gikk opp litt på midten den 3 dagen og da sydde en lege det bare igjen med tre sting uten noen videre sjekk. Jeg ble rett og slett ikke tatt på alvor da jeg sa at det brandt og var uutholdelig vondt. Ble avspist av en av damene ved at hun sa; Ja, så vondt er det å ta ks, du får ta deg en ekstra paracet da vet du, hvis det er så ille...!

Etter å ha blitt fortalt at det var normalt med slike smerter reiste jeg hjem i god tro etter 5 dager.

Tiden gikk hjemme og jeg fortsatte og ha meget vondt. Ble liksom ikke bedre, men jeg hadde jo blitt fortalt om og om igjen at det var helt normalt å ha smerter, så jeg håpet hver dag at det skulle gi seg. Så ble magen min helt skjev, den fikk en stor "bul" ut på den ene siden.

Det ble oppdaget at jeg hadde revnet inni magen på 6 ukers kontrollen hos fastlegen min. Hun så med en gang at dette var unormalt og dermed bar det rett tilbake til sykehuset hvor det ble utført et nytt "ks" og da ble jeg sydd sammen skikkelig! (etter 2 uker merket jeg bedring, og det er visst sånn det skal være?!)

Kan med hånden på hjertet si at denne opplevelsen unner jeg ingen! Jeg var totalt utslitt og husker knapt de første 3 mnd av min datters liv.

Er gravid igjen og sliter skikkelig med hvordan jeg skal føde denne gangen. Er livredd for å havne i samme situasjon igjen med et akutt snitt, men kvier meg veldig for å frivillig velge en ny operasjon..

Lykke til med magen, det går sikkert bra. Min opplevelse er jo ikke noe som skjer så ofte. Med vær forsiktig og ta det med ro til det har grodd skikkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...