Gå til innhold

Ettermiddagstreff i Oslo, 2. april 2008

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

For å få med flest mulig endrer jeg forslaget til onsdag 02.04.08, ettersom det også er satt opp formiddagstreff for kommende mai-mammaer onsdag 26.03.08 (som var dato for opprinnelig forslag - ettermiddagstreff).

Hyggelig om "formiddagsjentene" og kan komme på ettermiddagstreff!

Setter fortsatt forslag til Tullins café ved Tullinløkka kl 16:00 :)

Se www.tullins.no for meny og adresse!

Kan du?

Fortsetter under...

Nekiam

Var virkelig ikke meningen å kuppe ettermiddagstreff datoen, jeg bare slang ut forslag om treff men det ble registrert som anonym.

Deretter kom jeg med stedsforslag. Så du nevnte at du ikke kunne før etter 14, dette tolket jeg klønete nok som datoen 14.....sukk, i etterpåklokskap skjønner jeg jo at du mente as in kl 14:00....

Så jeg rappa datoen din til treffet mitt;) Sorry:)

Men da blir det to tette treff, så kan kanskje noen av oss gå på begge:)

Ikke noen problem.. vi kom jo opp med forslagene relativt på likt da, så samme hvem av oss som flytter :) Bare hyggelig om flest mulig kan!

Er jo ikke såååå lenge til vi begynner å gå ut i permisjon heller nå, så forhåpentligvis får vi til litt tettere treff da og.. kan i alle fall se for meg at dagene kommer til å føles lange!

• 3 uker senere...

Har ikke vært så mye respons på denne datoen / treffet, så går ut ifra at det ikke blir noe av. det er i alle fall ikke blitt tatt opptelling eller bestilt bord.

Hadde uansett vært hyggelig å få til et treff om ikke så fryktelig lenge, nå begynner jo folk å gå ut i permisjon etter hvert... ikke minst skjer det mer spennende ting for enkelte (lykke til Gemini7!!)

Annonse

Hei! Først fått med meg dette treffet nå jeg. Har ikke vært så mye inne her i det siste... Mye med jobben, men på onsdag om en uke går jeg i permisjon, og har tid til treff både dag og kveld:)

Hvis noen fler viser interesse for dette, kan vi se hva vi får til:)

Hei!

Dere har kanskje fått med at det er maimamma-treff (i Oslo) neste uke (ligger på BIM -treff sidene). Jeg er sykemeldt slik at både formiddagen og ettermiddagen passer for meg. Blir gjerne med på 2 treff, hvis det dukker opp nye mammaer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...