Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Eg skal kjøpa vogn og klarer ikkje bestemma meg for om eg skal ha simo kombi eller emmaljunga city cross med city bag. Er førstegongsmamma så dette er mi fyrste vogn...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Heisann, har selv en Emmaljunga så jeg hadde valg den Men begge er fine, solide og selvfølgelig litt tunge.... Lykke til
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Thumbs up for Emmaljunga City Cross! Har ingenting å utsette på den:-)
Bergene Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Jeg hadde valgt city cross! Den er mye lettere og nettere også kan man stille fjæringen. Og det er veldig greit, for jeg syns det kan bli litt vel mye fjæring på simo vognene når ungen blir tyngre. Da må man liksom vippe håndtaket laaangt ned for å svinge. Mens på city cross kan man ha masse fjæring når babyen er liten og mindre når ungen blir større og tyngre. Skulle jeg likevel hatt simo hadde jeg valgt duo i stedenfor kombi pga. vekten, men det er nå en smaksak.
allegodetingertre Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Selv om jeg synes Simo har et lekkert utseende ville jeg likevel valgt Emmaljunga city cross med city bag. Den er nettere, veier mye mindre, og har bredere bag. Men om du ønsker Simo så bør du heller gå for duo pga at bagen er større og vognen er litt lettere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå