Gå til innhold

gul vs grønn avføring. Baby 2 uker.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi har plutselig fått grønnere avføring, den var tidligere senepsgul. Normalt? Tror ikke jeg har spist noe spesielt annerledes ...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Tror det er helt vanlig at fargen på avføringen varierer litt når de er så små - har selv en jente på 3 uker og avføringen hennes kan være gul den ene gangen og grønn den neste. Du kan jo alltid høre med helsesøster om du er i tvil. Lykke til :-)

Skrevet

De sier den blir grønn hvis barnet får lite mat. MEN min sin var grønn, brun, gul, kornet, ...ja alle kosistenser og farger hadde jeg nær sagt... Bare fortsettt å tiby pupp ;o)

Skrevet

Husker mini sin var sennepsgul helt frem til han når han var tre uker fikk mme fordi jeg fikk brystbetennelse og han ble syk av mm. Jeg fikk så sjokk i det jeg åpnet bleia - knallgrønn avf som stinket noe så inni granskauen ille...:)

Skrevet

Herregud, det finnes så utrolig mange merkelige svar når man spör om dette, fra at barnet har vondt i magen når avföringen er grönn til at barnet får for lite mat! Grönn avföring er helt normalt, like normalt som sennepsgul avföring. Årsaken til at avfröingen blir grönn er at det kommer galle sammen med avföringen, dette er helt normalt og helt ufarlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...