Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hei..må bare lette hjerte mitt en plass, og vil helst ikke snakke med noen som vet hvem jeg er..derfor skriver jeg her;) Meg å samboeren har vært sammen i 4 år, har en gutt på 16 mnd og venter enda en gutt i slutten av mai.. Den siste tiden har vært ganske tung, mye krangling eller kjefting:( Vi har også kjøpt oss ny leilighet som blir ferdig rett over nyttår..har gledet oss masse til å flytte og snakker mye om hvordan vi skal ha det der:) Men på lørdag så konfronterte min kjære meg, han sier at han ikke orker å ha det slik lenger..at han ikke elsker meg lenger..jeg har vært i dårlig humør hver dag siden, begynner fort å gråte å blir sliten av alt. Vi snakket mye sammen de første dagene, da han sier at jeg ikke trenger å være redd, for det er meg han vil dele livet med og at han ikke skal forlate meg, men at noe må gjøres. Jeg er selvfølgelig enig i at noe må gjøres, så jeg strever med å gjøre mitt beste..men det er så utrolig vondt å vite at han ikke elsker meg mer! Forstår liksom ikke at det kan ha gått så langt..å forstår ikke at han noen gang kommer til å elske meg igjen:( Måtte bare lufte tankene..har vondt og føler meg så tom:( Nå skal vi ihvertfall reise på påskeferie sammen, håper det blir en bra tur:) Anonym idag;)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Uten å påstå noe bastant, så mener jeg fra erfaring; At når kvinner sier at de ikke elsker noen mer så mener de det virkelig slik også. Men når menn sier det så vil de ha forandringer. Du forteller ingenting om hvorfor dere krangler. Er det noe som kan rettes på? Man må spør seg selv når en krangel oppstår: Vil jeg ha rett eller ro? Ettersom dere begge vil være i forholdet, så hadde sikkert en tur innom familievernkontoret vært lurt. Husk å pleie forholdet deres også. Ha det gøy sammen! Le sammen! Ikke lag et nett av rutiner dere ikke kommer ut av. Kanskje en påsketur kan hjelpe?
candymams Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Klart han elsker deg fortsatt, det tror nå i så fall jeg. Du sier dere har vært sammen i 4 år og har en gutt sammen, og det at dere venter en gutt i mai høres for min del ut som dere har masse å bygge videre på!! Om han har elsket deg i 4 år så tror jeg ikke det bare forsvinner,,,,, Men krangling tærer alltid og en blir sliten og sier ofte ting som en ikke mener. Vi har vel alle sagt noe dumt i kampens hete uten at vi mener det. Jeg forstår veldig godt at du ikke har det noe godt akkurat nå, men jeg håper at det ordner seg for dere igjen. Tror ikke han ville ha sagt han vil dele livet sammen med deg om han ikke elsket deg. Håper dere klarer å komme dere over denne "kneika". Så skal du se at snart skinner sola igjen. Håper dere får en fin påske sammen, og kanskje ser ting i et litt annet perspektiv når dere er på ferie sammen. Lykke til. Og husk ingen vet hva morgendagen bringer.Du må ikke tenke at han ikke noen gang kommer til å elske deg igjen, ingen kjenner fremtiden vet du ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå