Gå til innhold

ligge ALENE (uten mann og nyfødt) på overvåkinga etterpå???

Anbefalte innlegg

huff, det ser jeg for meg kan bli litt trasig, jeg er førstegangs og skal ha planlagt KS.

har hørt at jeg får se ungen rett etter di tar han ut, så forsvinner di ut med barnefar og baby for vask og stell mens jeg blir sydd...

etterpå må jeg ligge på overvåkinga alene, uten mann og barn i noen timer....

HUUUFF.........

nei å nei..........

da tror jeg det kommer en god del tårer altså.......

Fortsetter under...

Er ikke så ille,du er temmlig sliten etterpå,så er nydelig å slappe av.. Du får noe bedøvende middel etter di er ferdig å sy deg,og d blir du temmlig slapp og trøtt av... Så mannen min,og bebyen var der oppe en liten tur,og e fikk holde han,men var tungvint pga....alle ledningene du har på deg... Jeg fikk tilbud om di skulle komme opp igjen med han senere,men e takka nei,for var kjempe trøtt,og sliten i kroppen... Men syns d var lenge å ligge 6 timer der oppe,d var noen lange timer.. Hadde KS for 16 dager siden...

Mann og barn får komme på overvåkninga når babyen er stelt og påkledd:) Don't worry:):)

Det gikk en liiiten time før snuppa kom i arma mine:)

Men det er virkelig ingen hast..Er rimelig dopa og sliten.

jeg lå alene på overvåkinga, gutten min ble født 1 om natta, og jeg lå hele natta alene.. det syntes jeg var kjempe tøft. jeg greide ikke akkurat å sove, så synes det var dårlig å bli etterlatt alene.. (nå var sønnen min på neo etter ks, men føler at jeg ble overlatt til meg selv) nå venter jeg nr to, og har nok mye sterkere krav og meninger denne gangen. vet mer hva man går til på en måte :) men.. håper jo på vaginal fødsel denne gangen!! lykke til :)

Annonse

Med nr to hadde eg både baby og far med meg på oppvåkninga. Med førstemann (som kom om natta) låg eg åleine. Pappaen blei sendt heim for å sove og babyen var med barnepleiarane. Eg fødte på to ulike sjukehus, så mulig det er forklaringa på den ulike praksisen.

• 2 uker senere...

Jeg hadde akutt keisersnitt med full narkose, pappaen fikk babyen med en gang den kom ut. Han satt å pludret med han mens de sydde meg igjen. Når jeg våknet ca 45 minutter seinere var han med meg på overvåkningen mens babyen ble sendt på barsel. Var en utrolig god støtte å ha ham der, mens jeg skalv og var kvalm, kastet opp og var helt ut av meg.

fire timer etter keisersnittet kom lille gutt til meg, så fikk jeg se ham for aller første gang. ti minutter , så tok de han fra meg igjen. 5 timer senere var jeg ¨på barsel og siden har lille mann vært ved min side.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...