Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=504422
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 skriver under på denne. kjenenr jeg er rimelig provosert av henne. Hun skulle fått stått å sagt det hun sier fremfor 10 par hun VSSTE slet. da tror jeg hun hadde forandret mening. Slike skulle jammen meg få hørt andres historie og møtt dem. For henne er vi berre bortkastet penger, hun skulle fått noen ansikt å knyttet det til
Kanskje snart? *igang igjen * Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Ja har sett den artikkelen..Saa det ble en fin krangle traad paa Skravle naar du la den ut der gitt..
Tellefanten Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Bitch....! Lett for henne å si som har barn.
Nøtt Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 Hadde hun vært ufrivillig barnløs selv, så hadde nok pipen hatt en annen lyd. Nå vet jeg iallfall hvilket parti jeg ALDRI kommer til å stemme.
summerbaby Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Dette viser bare hva slags holdning Høyre har... Neida det er ingen menneskerett å få barn det har hun rett i, men skal det være sånn at folk må ta opp dyre lån for å få barn da eller mener hun at vi bare må akseptere at vi ikke får barn.... ' Erna sier at man ikke skal kalle alt sykdom.. Men veldig mange av oss som ikke får barn har jo en eller annen diagnose som er årsaken til vår barnløshet.. Hvis de går inn for full egenbetaling ved assistert befruktning, hva da med full egenbetaling for abort????
Nøtt Skrevet 13. mars 2008 #9 Skrevet 13. mars 2008 Er litt lei av "ingen menneskerett å få barn"-uttrykket. Hvem bestemmer at det ikke er noen menneskerett? Det ligger så veldig dypt inni de fleste av oss å bære fram barn og føre slekta videre. Det er ren biologi.
Abelone76 Skrevet 13. mars 2008 #11 Skrevet 13. mars 2008 Henger meg på her, ble særdeles provosert!!!!!!!!!!!!! Arghhhhhhhhhhh
endelig bolle i ovnen Skrevet 13. mars 2008 #12 Skrevet 13. mars 2008 Fy f....! Så provosert jeg blir av dette. Ønsker henne dit peppern gror. Tror hun virkelig at dette kommer til å gi stemmer til høyre i framtiden? det har faktisk blitt en del av oss som enten har vært igjennom prøverør eller kommer til å gå igjennom dette...hadde virkelig vært moro om dette hadde kommet tilbake til henne og bitt henne i baken i framtiden..
♣ Christiane ♣ Skrevet 14. mars 2008 #13 Skrevet 14. mars 2008 Dette var ikke noe intelligent forsøk på å kutte sykehuskostnadene akkurat. Dama burde være hoppandes glad for at hun i det hele tatt har fått barn på normal måte, med så stor overvekt er jo ikke det en selvfølge. Hun er jo på størrelse med en middels flodhest. Greit at sykehusene nå må spare 1,4 milliarder og at det enkleste er å kutte behandling som ikke er livstruende, men det får være måte på rasjonalisering da. Snakkes det ikke alltid om at vi nordmenn føder for få barn og at arbeidstyrken i fremtiden vil være 1 på 4 pensjonister ?? Jævli korttenkt dame spør du meg, og med det resultat at jeg ikke kommer til å stemme høyre.
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #14 Skrevet 14. mars 2008 Hvorfor er det alltid de MED barn som mener at det ikke er en menneskerett å få barn? Har folk virkelig så liten innsikt at de ikke klarer å sette seg inn i andres situasjon? Og dessuten...hvem skal passe på Erna når hun blir gammel og kommer på gamlehjem dersom det ikke produseres nye arbeidere? Skal vi importere alle fra Polen??
ikø29 Skrevet 14. mars 2008 #15 Skrevet 14. mars 2008 hehe..veldig bra bilde du skapte der :-) Jeg er helt enig. Det er veldig korttenkt.. Det er mange av oss som tenger hjelp og skal vi tro på forskning blir det bare flere og flere.. Jeg synes vi allerede betaler en høy egenandel og at det er mer enn nok!!!! Som du sier, Christiane, Norge trenger arbeidskaft. Vi trenger mange barn. Skal det bli slik at det er de "rike " som får råd til det?!?! Nei, dette er en virkelig stor tilbakegang.. Hun tenker ikke over de psykiske plagene som kan komme som et resultat av barnløshet!! Hva koster vel ikke det? Høyre får definitvt ikke min stemme.
smuttsi Skrevet 14. mars 2008 #16 Skrevet 14. mars 2008 herreli for ei korka dame!!!!!!!!!!!!!!det er akkurat dette som er så forbaska at slike" forståsegpå" mennesker klarer i det hele tatt å utale seg.Kan de for guds skyld heller holde kjeften sin til de vet hva dette med barnløse innebærer...herreli å provosert jg blir asså...!!!
Alvepia *happy mum* Skrevet 14. mars 2008 #17 Skrevet 14. mars 2008 hei jenter.. Dette er noe som er veldig urettferdig, å jeg vet det er mange flere enn oss som reagerer på dette... Men jeg fikk ett tips, å jeg er villig til å sende inn ett brev til stortinget. Men for å klare dette må jeg få litt hjelp fra dere. Har dere løst å hjelpe meg med å skrive brevet???? Send forslag til meg på postmail, åsså kunne jeg tenkt meg å ha en underskrift av dere alle her, men som da må sendes via vanlig post. Noen som syns dette er en god ide?
Gjest Skrevet 14. mars 2008 #19 Skrevet 14. mars 2008 send med en utskrift av denne tråden også da... så får de vite hva vi syns om dem haha Bare tulla
Alvepia *happy mum* Skrevet 14. mars 2008 #20 Skrevet 14. mars 2008 Ja hvorfor ikke... Det kan kanskje lønne seg så ser de vårt sinne... haha
♥ DAME Skrevet 14. mars 2008 #21 Skrevet 14. mars 2008 At jeg skulle gå innpå å se dette da.... Fy fader meg for ett kvinnfolk, har aldri likt holdningen hennes, men nå er hun sånn oppi vrangstrupen på meg at... Bare jeg ser trynet hennes nå, grrr. Huff, er så forbannet nå og da skriver jeg nok ting jeg ikke burde skrive.
♣ Christiane ♣ Skrevet 14. mars 2008 #22 Skrevet 14. mars 2008 Vi burde kanskje opprettet en egen nettside hvor de som vil kan signere på at de er imot forslaget, slik som gjøres av alle f.eks nei til veiavgift osv. Så hvis noen er skikkelige stødige her eller kan litt om opprettelse av Websider så er det bare å melde seg. Min signatur skal ihvertfall på..
kirsty*2barnsmamma Skrevet 14. mars 2008 #23 Skrevet 14. mars 2008 Er så sint at akurat nå klarer jeg ikke uttrykke min mening... det koker her!
Smurfeline81 Skrevet 14. mars 2008 #24 Skrevet 14. mars 2008 Må skrive unde her! Blir så sinna at jeg holder på å sprekke!!!!!!!!!!
humla80 Skrevet 14. mars 2008 #25 Skrevet 14. mars 2008 Nå blei jeg skuffa av deg Enra .... Får ikke min stemme n
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå