Gå til innhold

dere som har 16mnd mellom barna, bruker dere tvillingvogn da?

Anbefalte innlegg

Skrevet

lurer litt i å kjøpe tvillingvogn, men blir litt usikker, liker å gå tur med vogn og slik, så da er det en fordel, men hvor lenge vil barna sitte i vogn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har 18 mnd mellom våre barn, vi kjøpte tvillingvogn, helt hærlig;)

Skrevet

Ja, hadde ikke overlevd uten tvillingvogn, he he! Hadde 13mnd mellom ungene.

Skrevet

Vi har søsken vognen Phil and Teds- 18 mnd mellom. Ikke klart oss uten den!!

Skrevet

Har 20 mnd mellom mine, og selv da hadde jeg god brukt for søskenvogn.

Spesielt på ferier til syden, forrige gang jeg brukte vognen var yngste over 2 år og eldste nesten 4. Herlig!

Skrevet

19 mnd mellom mine og bruker tvillingvognen mye enda, poden på 2,4 og minsten på 9 mnd. Går og leverer i bhg bruker 22 min hvis begge sitter i vogna. Begge mine sover og lur i vogna så da er det supert med tvillingvogn, begge på et sted. Den var og helt super å ha med til syden!!

Skrevet

Har foresten maclaren tvilling trille! Denne er genial hvis du er ute etter en vogn som tar liten plass i bil /båt o.l. Super på senter, Svingbare hjul, rygg kan nesten legges helt ned. Passer godt med en soft bag i den ene. Gode seler og separate rygger.

Skrevet

Ikke noen som har den emmaljungavognen vell? den med 4 stor hjul, er den å anbefale?? tror rett og slett jeg skal kjøpe tvillingvogn jeg da;)

Skrevet

16 måneder mellom to gullene og jeg elsker søskenvogna den hadde jeg ikke klart meg uten =0)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...