Gå til innhold

rangering guttenavn til tvillingene våre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en treåring som heter Andreas og to nyfødte tvillinggutter som foreløpig er navnløse. Alternativene er: Jonathan, jonas, joakim,jakob, jesper, mathias, thomas, tobias, kasper. Kan noen komme med innspill på hvilke to de synes er finest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye med tvillinger! :-) Av navnene liker jeg best Joakim, Mathias og Thomas. Jeg vet om noen brødre som heter Andreas, Elias og Thomas.... Alle navnene slutter på -as. Noen synes det passer fint sammen, andre syns det blitt litt voldsomt. Jeg syns Andeas, Thomas og Mathias er litt kult. Men det er nok mange som mener det motsatte. Hvis du ikke vil ha navn som har samme ending, så er Joakim et flott navn, og det passer fint til Andeas. Joakim er heller ikke så superpoplært lenger, hvertfall ikke som jeg vet.. Kasper er ikke helt min favoritt, men Andreas, Joakim og Kasper syns jeg passer ilag. Lykke til!

Skrevet

Andreas, Jakob og Thomas.

Skrevet

Gratulerer!

Mine favoritter er Jakob og Jesper:)) Jeg synes de passer sammen til tvillinger, i tillegg ville jeg unngått enda et navn som slutter på -as, synes det blir litt likt storebrorens.

Skrevet

Andreas, Jakob og Jesper

Andreas, Joakim og Kasper

Skrevet

Andreas, Jonas og Mathias :)

Skrevet

Andreas er et nydelig navn! Synes brødrene bør hete Jacob og Thomas eller Jacob og Jonas :-)

Skrevet

Gratulerer! Jonas og Jesper er flott.

Hvis alle tre får navn som slutter på -as blir det litt voldsomt for meg, men man må jo huske at de skal ikke opptre som en søskenflokk resten av livet. Det er bare mens de er små at mamma roper: "Andreaaaas, Jonaaaas, Mathiaaaaas, kom og spis!" :-)

Skrevet

Ville ikke valgt -as til alle guttene, kan fort bli litt mye, samt at navnene fort blir litt like.

Ville valgt: Andreas, Joakim og Kasper:-)

Skrevet

Er skikkelig lei Tobias, Kasper og Jesper, beklager. Jeg ville valgt Jonathan og Joakim

Skrevet

Andreas, Jakob og Jonathan

Andreas, Jesper og Jakob

Ville ihvertfall unngått å bruke to av Kardemommeby-navnene sammen, skal du bruke Kasper, Jesper, Jonathan eller Tobias, så bruk bare ett av dem.

Jeg synes Jonathan er det aller fineste av navnene du foreslår, men vet ikke helt hva jeg ville hatt sammen med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...