Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gutten min på straks 6,5 mnd liker ingen ting jeg har tilbudt av middags mat forløbig.

Han har fått 4 mnd glassene med bare grønnsaker/potet,6 mnd glass med grønnsaker og kalkun og grønnsaker og lam. i dag skal jeg prøve grønnsaker og kalv men tviler på det faller i smak. Han elsker frukt og bær,men ikke grønnsaker! :o/

Til helgen tenkte jeg å dampe grønnsaker selv og lage middag av, sammen med kyling filet.

Hva syns din baby er det beste, av middagsmat?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Snuppa vår likte heller ikke noen av glassene vi prøvde i begynnelsen. Men, da vi ga henne fiskeboller i hvit saus spiste hun som bare det : )

Skrevet

kan han spise fiskeboller i hvit saus når han bare er 6,5 mnd da? er jo både salt og vanlig ku melk i vel..!?

Skrevet

Om du tar litt av fiskebollen og blander med potet og gulrot, så er det minimalt med salt og melk han får i seg. Det går bra. Anbefalr forøvrig glass fra Småfolk - mye bedre enn de fra NEstle. Det eneste som er dumt er at de har puttet salt i noen av glassene, men det er jo små mengder da.

Skrevet

ok. takk for svar og tips :o) da skal jeg prøve småfolk sine glass også. men rart de har hatt salt i da...

Skrevet

En god tomat er jo nesten som frukt.

Da jeg skulle venne lillemann til potet, blandet jeg den med en knust cherrytomat uten skall. Det var godt det!

Skrevet

***Juanita*** Det var ingen dum ide'. Det skal jeg prøve! ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...