Gå til innhold

Hei ta en titt da :-)...

Anbefalte innlegg

Hvor lang tid tok d før dere var ute å gikk litt lange turer m barnevogna?? Er litt redd for å begynne for tidlig,men er 16 dager siden mitt KS nå.... Og lang tid tok d før dere fikk på dere dongribukser???? Er litt redd for å prøve,for tenker kanskje d kan stramme litt på såret?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137135630-hei-ta-en-titt-da/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var ganske raskt ute og gikk etter mitt ks - bare noen dager egentlig. 16 dager bør vel være nok det, hvis du føler deg i fin form? Du må jo bare se det an, så sier nok kroppen fra hvis det blir for mye.

Jeg skygget unna dongeribukser en stund, brukte heller gravidbukser og andre bukser med god plass. :) Men det er vel bare å prøve dongeribuksene det, så ser du fort om det er ubehagelig.

Lang tid før jeg klarte det. Jeg tuslet tur rundt i området og tok ting veldig stille og rolig, allikevel revnet mitt snitt innvendig. Fryktelig opplevelse, men komplikasjoner kan jo skje sier legene. Ingen skal få meg til å fortelle at et ks er en lettvint løsning på fødsel.

Mitt råd, la såret få tid til å gro skikkelig!! Ikke dytt vognen i oppoverbakker, det belaster magen masse.

Jeg brukte mine mammabukser og sånt som ikke strammet i minst 3-4 mnd. etter operasjonene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...