Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 fikk vite det på omvisning denne uka.. så hvis det blir stappefullt, så blir det fødsel på gangen, jenter.. For sikkerhets skyld så holder de på å legge opp litt ekstra stikkontakter på gangen, til varmelampe, oksygen osv.. Anbefaler å ta med eget skjermbrett Vel, jeg har bestilt omvisning på Orkanger jeg.. tror nesten jeg velger 30 minutters biltur dit, bare for å være sikker på at jeg blir godt i varetatt... og hører mye skryt om Orkanger..
mammarettogslett Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Har de begynt allerede eller er det satt en dato? uff og uff, ganske tragisk. er det ikke disse månedene fremover det er mest fødsler i løpet av året da...bra timing..
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 De begynner 1.april.. men skjønner ikke hvorfor de ikke kan stenge på dagtid i stedet?? Når vi var på omvisning, var bare 2 fødestuer pr avd. i bruk.. og alle ansatte sto rundt vaktdesken og skravla..
Zikosu og William Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 er nok andre plasser de kunne kuttet ned på istedet... føden på kveldstid er jo en av de mest aktive avdelingene på hele st.olav...de kan heller kutte ned på gynekologisk eller legelønningene for den saks skyld...syns de ofte er latterlig overbetalt... :-/ vurderer orkanger her også...turen dit går ganske kjapt den,bare å memorisere hvor fotoboksene er...hehe...
Randi86*Salt og Pepper' Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Det er helt sykt, jeg NEKTER og føde ¨på gangen da føder jeg heller hjemme.. Ligge på gangen der gud og hverman kan se ikke f..., jeg får ikke engang valgom orkanger da det er sommerstengt når jeg har termin, er faktisk så jeg vurderer og dra helt hjem (vestlandet) i perioden rundt fødselen eller til sandnessjøen til svigers om det ikke er sommer stengt der også, her skryter de over at de har så bra tilbud til gravide men hvor er de tilbudene? Ikke får alle jordmor, nå stenger de av fødeavdelinger, hva var da poenget med og lage en ny fødeavdeling med nye fødestuer o.l når de alikevell stenger de av? Da kunne de jo like greit bare brukt gammle føden da og spart de penga de brukte på og lage nye føden.. Skal på sykehuset i morgen og skal høre med jordmor om de virkelig kan la folk ligge på gangen og føde.. Og om det er tilfelle så burde sykehuset ha nok skjermbrett til de som måtte være så uheldig og føde på gangen, kan da ikke ha med slikt selv, høres helt idiotisk ut..
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Folkens! Istede for å irritere dere over alt som skjer nå på føden, ROP heller ut frustrasjonen!!! I avisa, tv`n eller radioen. DET ER DET ENESTE SOM HJELPER!! Ingen ut i verden som hører dere på BIM!!
Lita tulle & stor gutt <3 Skrevet 14. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2008 Har ropt ut til media, informerer her inne så at alle gravide i byen vet hva som skjer..For det er disse sidene vi sjekker først når vi står opp..men du hørte oss da du, anonym?? Og dette med å ta med eget skjermbrett var bare en "galgenhumorspøk"- oppfordring fra meg, for dette er søren meg så trist at jeg vet neimen om jeg skal le eller gråte eller bare velge å være evig gravid.... Jordmora mi sa det så bra på omvisninga: "jeg er så frustrert på deres vegne, til og med dyr har bedre fødeforhold enn dere kvinner i Midt- Norge for tida"...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå