oblix Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Han bare surver og blir så sint av ingen ting, det er en evig kamp på stellebordet noen ganger. Blir litt bekymret også, kanskje han har vondt noe sted, at noe virkelig plager han. Han prøver å kabbe/åle seg fremover, men får det ikke til, dessuten er de to tennene oppe på vei til å komme ut. Lurer på om han kanskje er litt plager av dette, hva tror dere? Kan de også bli litt sinte når de ikke får til ting? Er så vondt når han er sånn om dagen, virker liksom aldri fornøyd. Han sover heldigvis veldig godt om natten, men jammen er det slitsomt om dagen.
fox`y Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 huff d blir slitsomt i lengden ja:( micro hær på 8 mnd har oxo et forferdelig temmpramang. på stellebordet er d en kamp å skifte bleie,han ligger ikke i ro. så klærne må jeg ha på han i fanget. har ting og leker som kan oppholde han mens jeg får skyntet meg å ha på bleia. han spenner hele kroppen og hyler(ikke skriker),han kan oxo bite. han har 3 tenner nede.men tror dette er en periode der de blir litt utålmodige for at de ikke kommer seg noen plass. min er oppe på alle 4 men kryper ikke forrover,skyver seg bakover og går rundt i ring. men d blir nokk bedre ettervert, de kjeder seg fort virker d som på min gutt iallefall. du kan jo smøre på dentonox vist d er tennene som plager han:) håper gutten din blir en blid gutt med mere tålmodighet ettervert:)
oblix Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 13. mars 2008 Godt det ikke bare er sønnen min da:) Kjenner han nesten ikke igjen, før var han jo snill og glad hele tiden, strålte hver gang han så meg. Nå bare surver han og vil at jeg skal løfte han og helst bære han resten av dagen, det er såååååååååå slitsomt:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå