Gå til innhold

Hvordan er Simo 123! Hvor kan den kjøpes? Pris?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg hadde en simo 123, helt grei, eneste ulempen var att det ikke var regulerbart håndtak. og ikke spes lett (som jeg synst ei trille skal være) Ellers den samme gode kvaliteten som resten av "simo familien". Jeg solgte min på finn for en stund tilbake for en 1000 lapp

http://www.storken.no/productview/20030202/

Her kan du kjøpe 123`n din :) Den koster 2499,-

Vi har en i sort og er kjempefornøyd. Du kan lese anmeldelsen min her:

http://www.barnevognguiden.no/simo/simo-sportstrille-123.html#jreview_103

Nei, verken sittedel eller håndtak er vendbart. Sjekka med Simo akkurat, de sier at det stemmer at denne ikke lages mer, så du bør være rask å kjøpe. Du kan jo prøve å kontakte Storken sin nettbutikk og høre om du kan få den på tilbud, siden de ikke produseres lengere ;) Vi kjøpte vår på tilbud i den lokale Simo-butikken i januar, fikk den for ca. 2000.

Jeg opplever ikke vogna som tung, men akkurat passe. Bor på et værhardt sted, så da er det bra at vogna ikke er for lett. Dessuten er vogna vind og vanntett. Man får ifølge kundeservice hos simo, også kjøpt fotpose til denne vogna hos forhandler (følger ikke med vogna). Dette er en vogn vi kommer til å beholde til alle våre framtidige barn, fordi den er stødig og klassisk. Lykke til med ditt vognvalg!

Annonse

Personlig ville jeg heller valgt emmaljunga scooter, den er lettere, veier 12,6 kg. Liggestillingen er ikke helt flat i den, men flat nok til å sove lenge i. Den er jo tilnærmet flat, og i oppoverbakker er det kanskje like greit for ungen å ikke ligge helt flat? Jenten vår sover hvertfall veldig godt i vår scooter. Men selvfølgelig smaken er som baken, kanskje du liker simo bedre =).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...