Gå til innhold

April: Hei igjen folkens!

Anbefalte innlegg

En stund siden jeg var innom her nå.. Har vært ganske travelt. Knerten har vært en del syk, jeg har fått litt støv på hjernen og har hatt noen sybestillinger jeg har måtte få unna. OG ikke minst, jeg har fått meg JOBB!! -Er bare ringehjelp, da... På en bolig for psykisk utviklingshemmede. Stilling: hvilende nattevakt. :)

Knerten har nå hatt brennkopper to ganger, nå har han 4. barnesykdom, pustebestyret hans holdt på i 4 mnd, men er nå heldigvis vekk. Jeg har hatt brennkopper også.. Ja, har vært litt...

Han har ikke sluppet seg enda, men går med støtte bare i en hånd, og løper bak gåbilen... Han sier ikke et ord, men det er ganske tydelig når han mener nok er nok eller om han vil mer..hehe..

Snuppa er blitt veldig flink til å gå på do nå. Har ikke bæsja i bleia på over en mnd. Litt værre med tissinga.. Men det kommer seg det også. Har ikke tatt av bleia etter siste forsøk (endte med 10 våte truser på under 3 timer...) Hun har blitt så stor. Kler av og på seg selv, både inne og utetøy! Jeg får heldigvis bestemme klærne enda..hehe.. Hun og gubben har vært litt i basseng i det siste. Hun er skikkelig uredd. Hopper fra kanten og hodet under vann.! Hun er VELDIG ballerina...hehe.. Danser dagen lang, og når jeg nevnte at når hun hadde slutta med bleie så skulle hun få begynne på danseskole.. Ja.. hun sier hver dag at hun skal slutte med bleie i dag..hehe.. Men ser jo at det ikke går siden det alltid er tiss i bleia når hun vil på do.... Men snart! :)

I dag blir det veldig travelt. Skal på et møte ang årets julemesse (ja, vi begynner tidlig..) må få ferdig en nikkers som skal brukes i påsken, og middag hos svigers. Rett hjem derfra og legge ungene før jeg skal på jobb... Blir svett bare av å tenke på det..hihi.. Har bakt kake, for gubben skal ha velforeninsmøte her i dag.

Puh! Ble litt langt dette.. Men må stikke. Skal prøve å svare på innlegg senere... Skulle bare si at vi lever..;)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137134817-april-hei-igjen-folkens/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...