Bigga, Matta og lille banan Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Begynner snart å jobbe, og det er et evig mas etter den smokke om natta. Noen tips på hvordan jeg skal få lært henne til å finne den selv og putte den inn?? Hun klarer det fint på dagen når hun leker på gulvet.
line_n & sara Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 det finnes en liten pute man kan sette på smokken, som også har en liten bjelle i seg, puta og bjella gjør det lettere å finne smokken, og hindrer den i å falle ut gjennom sprinklene! vet ikke helt hvor de selger den...let litt i nettbutikker, eller kansje noen her på dib vet? jeg leste om den i mamma-bladet..som jeg fant i et venteværelse, så jeg har den ikke selv, desverre!
mizz25 Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Ikke bastandi lett det der... Men vi hadde 4-5 smokka i senga te mini da han va mindre,va enklere å finn en da =)
line_n & sara Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 http://www.mamma-mia.no/shop/products.asp?MainCat=3 let litt nedover på siden her, så finner du smokkeputa!
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Ha senga full av smokker, da er det lettere å finne en.
kulemagen Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Lillegutt er så glad i kosekluter, har knyttet en smokk i hjørnet på en gasklut, funker kjempebra. Evt kan du jo knytte på en i hvert hjørne. Billig og effektivt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå