Gå til innhold

HJEELP!! KOMBI ELLER DUOVOGN!!??

Anbefalte innlegg

Er det noen som sitter med tips eller erfaringer rundt barnevogner? Vurderer å kjøpe emmaljunga kombi 2006 mod., men er usikker på om bag'en blir for liten? Duo-vognene er jo to separate deler,bag og sportsvogn for seg, på kombivognene står bag'en oppi sportsdelen... Håper det er noen positive erfaringer med kombivogner.. har fått et kjempegodt tilbud på denne vogna.. Men, kjøp av vogn er jo så viktig jenter, det syns vi jo alle, særlig når det er første nurk som kommer, og da vil man jo være sikker før man bestemmer seg! :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137134174-hjeelp-kombi-eller-duovogn/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Vi kjøpte basson baby roma duo til første. Bagen er helt genial,men det vi glemte når vi kjøpte vogna var å sjekke sportsdelen. Den var kjempeliten.Måtte kjøpe ny sportsvogn,siden det ikke var plass til at ungen kunne ligge behagelig i voksiposen i den. Blir å bruke bagdelen til nr 2, men etter det skal jeg kvitte meg med hele vogna. Skulle jeg kjøpt ny vogn nå ville jeg gått for kombi.

• 2 uker senere...

Vet ikke om du har rukket å kjøpe vogn ennå, i så fall får du se bort fra dette. Jeg fikk råd av ei venninne å kjøpe duo, ikke kombi. Dette fordi bagen til kombi er smalere. Min unge (og alle junibarn?) kommer til å være fire-seks måneder i okt-des når man trenger å pakke inn ungen i voksipose o.l. men ikke ennå har gått over til sportsdelen. Min unge blir sannsynligivs stor, og da vil jeg unngå at han ligger trangt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...