Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 én i barnehagen, én hjemme til turer, én trille til shopping/ut og inn av bil,......og.....og.....osv hvor mange har dere, og hvor brukes de??
Tuppenmed4barn Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Vi har en til babyen, Simo kombi, og en til litjgutten på 16mnd, holder i massevis.
Kjukka Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Har ei vi... en bagvogn som kan kan gjøres om til sportsvogn når snuppa blir eldre...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Vi har familie i et annet land så vi bruker en som er lettere å transportere og rimeligere når vi skal på tur. Ellers har vi en som brukes her hjemme =)
Barnkanskje? m liten prinsesse Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Hehe. Kommer vel mest ann på foreldrene det. I prinsippet holder en vogn om man vil ta den med overalt inkl barnehagen... Vår lille er ikke født enda og har 3 vogner... Hehehe.. Så jeg er nesten inhabil på det spørsmålet her. Jeg kjøpte en brukt Emmaljunga duovogn (som i prinsippet kunne holdt som vogn). Men kjøpte den brukt så vi kunne ha en annen lettere vogn til å ha i bilen. Det ble en Plikotrille som jeg kjøpte BILLIG i utlandet (alle jeg kjenner ender til syvende og sist opp med en lettere trille til å ha i bilen og på ferie osv som ikke er kjempeprosjekt å ha med).. Men så hadde vi litt lang vei fra bil og inn og siden jeg er den som kjøper inn mat osv ble det jammen meg en brukt trille til gracosetet vårt (idiotisk at dette setet ikke passer i noen andre triller en gracos egne..!!!!). Men så har jeg jobbet med babyutstyr noen år og har spesielle interesser. Det festlige er at jeg hittil har brukt 4500kr på vogner, som ellers nye ville kostet meg rundt 11000kr:D HERLIG! Syns det rettferdiggjør alt. Kanksje jeg også ender opp med en kul 3 hjuling om et års tid da jeg syns disse er MYE bedre som sportsvogner til større barn (ammaljungavogna vår skal bli sovevogn i barnehagen nemlig og mor er lat..
LegallyBlond Skrevet 13. mars 2008 #6 Skrevet 13. mars 2008 Man klarer seg greit med 1 vogn, men kan være mer praktisk med flere =) Men med 1 litt skikkelig vogn til soving, turgåing, osv og 1 liten lett trille til bil, shopping ol så ha man egentlig dekket alle behov. Selv har vi fire: 1 kombivogn til babyen (som han nå nesten bare sover i), 1 søskenvogn som også brukes som sportsvogn til babyen (phil&teds, enkel trehjuling med søskensete) 1 brio sitty trille til storebror 1 teutonia timmy sportvogn/trille som vi har brukt til litt diverse. Soving til storebror da han fremdeles sov, til å ta med i bilen, og til høsten blir den enten med minsten i bhg som sovevogn eller selges.
førstegangs*mamma Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 du kan klare deg med en. men tenker sånn: en bagvogn som kan brukes første tiden og til sovevogn i bhg. en sportsvogn til senere og kanskje en liten paraplytrille siste tiden og til eventuell reising. så var det bare en finne en vogn som tilfredstiller alle behovene det er vel der det kommer inn litt ekstra behov for flere vogner og så søskenvogn om du får 2 tette da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå