Gå til innhold

Inn og ut av bil, på og av buss, trilling på grus/asfalt/kjøpesenter. Hvilken vogn ville DU valgt? (ønsker mange svar her!!!:))

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

TFK Joggster Twist! en er lett (13 kg), blir liten sammenlagt, suveren å trille både på grus, asfalt og kjøpesenter, bøyer du ned håndtaket tar den liten plass på buss! Uansett skal man aldri gå fra vogn inne på bussen... Har selv opplevd at en Simo vogn nesten har veltet i en sving. Denne TFK vogna er utrolig stabil, den har aldri veltet for meg, og jeg har testet den ganske mye ut! Guttungen på 16 kilo kan fint klatre inn i den selv! Absolut å anbefale!!!

Jeg ville valgt en vogn som er lett og nett.

Brio happy

Teutonia mistral/prestige/spirit s3

Bugaboo

OTH

Emmaljunga city cross med citybag

Annonse

Teutonia Mistral er en lett og stabil vogn. Har selv brukt den mye på buss og bane, og den er kjempegod å trille både på anfalt/grus og i skog og mark. Det eneste er at den ikke har svingbare hjul, så den er kanskje ikke den beste på kjøpesenter og trange steder. Nå løfter jeg den inn og ut av bil hver dag uten problemer. Tror den veier 11 kg eller noe uten hjulene.

Vi har en Easy Walker Sky, og er kjempefornøyd med den. Den veier lite, blir liten sammenlagt og "svinger på en fem-øring" ;)

Har ikke kommet til sportsdelen ennå, så den har vi ikke testet, men ser at mange skryter av den. Veier kun 9 kilo. Bagdelen som vi bruker nå veier litt mer.

God å trille i forskjellig terreng, kan låse forhjulet hvis nødvendig (har aldri gjort det).

Har kjøpt transportbag'en da vi reiser en del til familie langt unna, og vogna er like hel.

oth, helt klart. bagen er ikke den beste jeg har hatt, men sportsdelen er desiderst den aller beste jeg noen gang har hatt. uansett er trillekomforten helt fantastisk på all slags underlag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...