Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 ...kan jeg bruke noe i det hele tatt? De glassene en kjøper smaker jo ingenting, mem kunne tenke meg å smaksette litt nå når jeg skal lage mat selv...
Alba44 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg har brukt oregano, basillikum, paprika og litt pepper. Tilsetter også ofte løk for bedre smak. Det er først og fremst salt man skal bruke minst mulig, eller tror jeg de fleste andre urter og krydder er ok. Lykke til!! Jeg lager all maten(unntak når vi er ute på farten), og sønnen min liker det aller best nå )
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Tusen takk! Da skal jeg sette i gang. Snuppa mi harkun fått glass til nå, men hun har ikke spist middagsmat mer enn en ukes tid. Så nå er det på tide å lage opp et lager i fryseren!
Alba44 Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Glemte en ting: et godt tips er å titte på innholdet på kjøpeglassene! Der fikk jeg gode tips ;o)
Gjest Skrevet 13. mars 2008 #5 Skrevet 13. mars 2008 Jeg bruker kun småfolk sine middagsglass når jeg bruker kjøpemat. Av den enkle grunn at når man åpner glasset, så lukter det faktisk det det står det skal være oppi. Det lukter ikke likt av urtegryte og kjøttkaker, sånn som jeg syns det gjør av Nestleglassene. Det er litt salt i noen av dem - men ubetydelige mengder. Krydder du kan bruke: dill, basilikum, persille, laurbærblad, kardemomme, hvit pepper, kanle, karri osv osv! Meierismør gir også god smak.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå