Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 De siste to dagene har vært uutholdelige. I går skreik hun fra 1500 til 2100. Såvidt jeg klarte å få henne til å ta litt pupp. Hun høres litt sint ut i gråten, og tygger desperat på knokene. Men hun er bare 3 1/2 måned.. Vokna 6 i dag, tatt bittelitt pupp, men vil ikke hverken ta pupp eller ligge ned. Veit at hun bør være både sulten og trøtt nå! Men når jeg tar henne på fanget roer hun seg en del (nå pludrer hun til og med litt, men ikke i går når det var på det verste da). Natta går også greit. Noen råd? Jeg begynner å bli sliten...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Jeg fikk beskjed på helsestasjonen om at rundt fire måneders alder begynner de vanligvis å kjenne tennene komme. Så det er muligens det da. Det finnes noe bedøvende middel på apoteket som heter Dentinox som skal lindre bra. Det smøres på gommene, og virker ganske fort. Så du kan jo prøve det, så finner du i hvertfall ut om det kan være det.
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Ja kan jeg prøve det uten å være sikker på at det er tenner som er problemet? Er litt skeptisk til å bruke forskjellige midler uten at det er nødvendig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå