Gå til innhold

Ultralyd i dag:)

mamma til 4....snart til 5:-)

Anbefalte innlegg

Er kjempe spent på ultralyden i dag...selvom dette er nr 5, så er det like spennende.....Håper alt er bra med babyen...det er jo det viktigste.

Barna er selvfølgelig veldig spent på om de får en lillesøster eller lillebror. Vi har 1 gutt og 3 jenter, og gutten som er eldst håper selvfølgelig på en lillebror denne gangen:) jeg har hatt en sånn inntens følelse denne gangen at det er en gutt i magen min, men magefølelsen min tar sikkert feil..så vi får nok jente denne gangen også:)Med jentene så visste jeg at det var jenter lenge før ultralyden.....det var magefølelsen som snakket da også.....så hvem vet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137133469-ultralyd-i-dag/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Lykke til med UL - var for to dager siden og fikk vite at vi får jente nr 4 (Fikk gutt forrige gang). Hadde vært kjekt med en liten bror til minsten, men jeg er glad for at alt er i orden. Kjekt å vite kjønn på forhånd, navn, klær og annet kan ordnes. Fortell oss hva det ble da!

Alt stod bra til med min lille også - men var vanskelig å se hva det ble... En smule sjenert... :)

Men selve opplevelsen var ikke så veldig positivt.. likte absolutt ikke hu jordmora jeg var hos... -synd!

Lykke til med lillegutt i magen! :) -og resten av gjengen! :)

God påske!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...