nettigull og Lenora lille.. Skrevet 13. mars 2008 #1 Skrevet 13. mars 2008 Hei i neste måned skal jeg reise med fly med lillefrøkna mi, og da lurte jeg bare på om noen her inne har erfaring med å reise med et lite nurk på nesten 3mnd .Har hørt at de kan gråte en del under flyreisen, noen tips for hvordan jeg kan gi jenta mi en behagelig reise ?
Maggie 80 Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Er spørs hvor langt du skal reise... Jeg bruker og gi pupp/flaske under letting eller passer på at h*n suger på tutten og så bruker h*n og sovne eller ligger og ser, gjør det samme når flyet lander. Lureste er at en ikke blir stresset for det overføres til ungen. God tur:o)
Sistah*G07*J09* Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Som innlegget over sier er det veldig lurt med flaske/pupp/smokk under takeoff og landing. Da får de lettere til å utligne trykket i ørene sine Da jeg reiste med min lille. Hadde jeg med flaske som han fikk da. Det gikk bare fint, resten av flyturen sov han. Duringen gjorde at han sov som en stein flyturen varte en og en halv time. Går sikkert bra fint, så lenge du ikke stresser og kaver deg opp for mye. Det senser babyen din med engang, å da kan hun også bli stresset. Ta med et teppe som hun kan ha over seg, det kan være litt kaldt på noen fly. Da vi reiste tilbake fra ferien vår hadde jeg en rad seter helt for meg selv. Så da la jeg mini i sete vedsiden av meg, med ett teppe over å der sov han hele flyturen, mens mammaen drakk kaffe og koste seg med kryssord Han satt jo seff på fanget med sele på under takeoff og landing da Pass på at du har flaske, teppe og andre ting du kanskje trenger til jenta di, lett tilgjengelig i en sekk f.eks. (letter å bære med seg en sekk, enn en veske når du i tillegg har en liten å bære på). Slik at du lett kan få tak i det du trenger under flyturen. Jeg hadde sekken min på gulvet mellom bena mine. Så alt jeg trengte hadde jeg lagt øverst i sekken, slik at jeg lett kunne nå det i ett trangt fly, med en unge på fanget God flytur
Impulsiw Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Min sov også nesten hele veien... 5.5 timer tok turen. Det eneste jeg vil anbefale er at du spør om seter med ekstra plass foran deg... Vi satt m ungen i fanget så lenge og hadde knapt plass til bena.. nå er ikke vi småfolk da, men likevel.. det er trangt! )
nettigull og Lenora lille.. Skrevet 13. mars 2008 Forfatter #5 Skrevet 13. mars 2008 tusen takk for kjekke tips da er det vell bare å pakke sekken
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 14. mars 2008 #6 Skrevet 14. mars 2008 Vi var i syden da tulla var 2 måneder. Hadde med nesespray men klarte oss uten å bruke den. Hun sov nesten hele veien =0) god tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå