Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

....og i hvilken sammenheng?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, når jeg var 10 mnd. gammel... satt i vogna sammen med min kjære tvillingsøster, 17. mai 1980, og da kom det en fra NRK, og ville filme oss. Haha... vår eneste tv-opptreden :P Haha! ;)

Gjest Rebel m/jente
Skrevet

Ja, et par ganger...

Har sunget julekonsert på tv et par ganger.

Ellers var jeg på tv når vi starta en ungdomsbedrift og fikk mye mediaomtalelse pga prosjektet vårt (samfunnsrettet tiltak)

da holdt jeg tale sammen med Anne Grete Strøm-Eriksen=) (hehe jeg aaaner ikke hvor mellomrom og bindestreker skal være i det navnet altså!)

Og så har jeg vært litt her og der, litt sånn småintervjuer på gata og sånn.

Skrevet

Ja, det har jeg. Intervju. Merkelig....ingen talentjegere som har snappet meg opp, gitt....

Skrevet

Ja, var balljente under fotballcupen på Bislet i 1992 tror jeg det var.

Fikk tak i ballen og katet den på banen igjen. Stolt som bare det, gnir jeg hendene veldig sammen i fryd! Og akkurat dette kom på tv...

Skrevet

Skal ikke skryte på meg noe veldig men så et lite glimt av meg og familien i nyhetssendingen fra vellkomsten til Kurt da han kom hjem til Flesland etter å ha vunnet World Idol ;-)

Skrevet

var med i en saab-reklame då jag var ca 8 år,,, det är väl 20 år sedan nu:)

Gjest Lenchen jente98 og jente08
Skrevet

Jeg har vært på tv i forbindelse med NM og andre mesterskap i svømming.

Skrevet

Jeg var på tv da jeg var med i motepolitiet.

Skrevet

sang på tv sammen med klassen da jeg var 7/8år. og når det var filma fra 17.maitoget i oslo.

Skrevet

Ja, ganske mange ganger.

er skuespiller , så sist gang var på GodMorgenNorge i .. hmmm.... 2004 !

Ellers har jeg vært endel som barn, en gang på Heia Norge..så på Norge Rundt.. Ellers MASSE på lokaltv her og der..

Å jo , engang i ByMagasinet på TvNorge , for 3 årsiden..

Skrevet

Ja, har vært på tv ang moteoppvisning og Frøken norge :o)

Skrevet

jepp, idol, å syngt jula inn på nrk med kirke koret..

Skrevet

Ja, Idol har jeg også vært med på . Tihihihi.. Glemte det:o)

Skrevet

Ja i en dokumetar som var laget om jobben min for mange år siden.

Var en veldig koselig dokumetar, men jeg fikk spader hver gang jeg så meg selv...

Så kommer ihvertfall ikke til å skje igjen.

Skrevet

Åja, masse

Har jobbet i lokaltv - som "hallodame" og så laget vi forskjellige sketsjer til et panelprogram vi hadde (siskusjonsprogram med lokale politikere i panelet)

Har bodd i USA (LA) og da ville de ha meg med både her og der, så jeg fikk en liten rolle som hore i tvfilm med Jane Seymour som het "Murder in the mirror" og det var veldig artig! Og så var jeg med på Jay Leno show som publikummer (ble dratt med av kameramennene, og ansiktet mitt så man da jevnt over gjennom hele programmet) Dette var høsten 1999. Programmet handlet om sjekking og det var trommisten i bandet til Jay Leno show som skulle sjekke opp en av damene de hadde funnet (det var vel4-5 damer tror jeg).

Og så har jeg vært med på endel reklamefilmer bla i vesta hygea sin reklamekampanje om bilforsikring på 90-tallet.

Jeg elsker å spille skuespill og drama så det synes jeg er bare moro.

Skrevet

ja, var med i to episoder av virre virre vapp (barne tv på tv2 for en del år siden).. pluss musikkvideo i forbindelse med tv programmet

Skrevet

har også sunget julekonsert på TV =)

Skrevet

En del ganger i forbindelse med fotball... altså på lokal tv eller sporten!

hater å se meg selv på tv/video... huff!!!!

Skrevet

jeg var med i den gamle introen til tv rogaland..jeg hadde rød jakke og hvit lue som kastet mat til endene i stavanger ..tror det var mellom a og n når bokstavene gikk over skjermen*ler*:P var vel en 5-6år den gangen..

Skrevet

I min håndball-fan-periode (Stavanger håndball, menn), gikk vi på mange kamper i Siddishallen, og sto og hoppet bak spillerne da de ble intervjuet etterpå. Kom med noen ganger *flaut*

• 2 år senere...
Skrevet

hei stemmer det at du har vært med på virre virre vapp? det var favorittprogrammet mitt når jeg var liten og jeg har leitet etter noe av dette programmet så og si helt siden det sluttet. nå er jeg med i en gruppe på facebook som alle savner programmet og vil ha det tilbake på skjermen. hvis du er interisert setter vi pris på om du melder deg inn hvis du vil da selvfølgelig. når det er sakt er jeg bare litt overrasket over å ha kommet over folk som var med med i programmet det må ha vært utrolig gøy så jeg håper det går greit at jeg stiller noen spørsmål angående programmet.

1) var du på jentelaget eller guttelaget

2) da du var med var du med i jungelen eller romskipet

3) tapte du/ dere noen gang og måtte i gørret

4) i såfall hvordan var det å havne i gørret?

5 ) måtte dere noen gang ut i ekstrakonkuranse fordi det ble uavgjort

6 ) i såfall hva besto den av

Skrevet

Ja, noe på lokal tv. Har vært med flere ganger på lokal tv ihvertfall, husker ikke om jeg har vært noe mer på tv. Det klippet av meg med hesten min er blitt vist fleere ganger:)

Skrevet

3 ganger, en i 7 års alder, noe skolegreier, en gang i forbindelse med Røde Kors, og en gang for noen mnd siden i forbindelse med en utstilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...