Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Og i tilfelle hvor lang tid tok det før dere merket at magen var nogenlunde som før?? Det er to uker siden jeg fødet, og jeg synes magen ser helt forferdelig ut:( Kommer den til å trekke seg mer sammen etterhvert??
mamma-ylle og snurpen! Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 jeg fødte for ni dager siden, og magen ser ut som den er halvgravid, men det ser ut til å gå nedover.. det tar nok litt tid, livmora har jo vært ekstremt utvidet og den skal jo gpå tilbake til størrelsen til ei pære hold motet oppe, frøken! til sommer´n er nok vi flotte igjen
Kjukka Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg fødte for 4 1/2 mnd. siden, og magen ser fremdeles helt jævli ut... strekkmerker og hud som disser rundt... hehe! Kan ta en stund før alt blir som før, og på noen blir den aldri som før...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Her er den mindre.... Lillegutt suger ut alt mitt overskudd.... Er litt slappere i fisken, kanskje, men livmålet er mindre....
♥lurelure♥ Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Yes, pumper jeg da - har gått ned for mye og det er ikke så bra det heller. Er 4,5 mnd siden fødsel. Har gått ned 7 kg fra før jeg ble gravid så mine bukser holdes oppe med belte... Regner med vekta stabiliserer seg etterhvert og magen kommer tilbake slik den var - gidder ikke kjøpe nye klær ihvertfall for en så kort "ammeperiode".
"husmor"med lille Nora Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 magen ble mindre rett etter fødsel:) er nå 6mnd siden og den er forsatt like liten;)
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #7 Skrevet 13. mars 2008 3 mnd siden fødsel.... magen ser ikke gravid ut lenger, men det er ikke tilbake der den var. Buksene passer ikke enda! Dere er heldige dere som har mindre mager nå.... jeg hadde håpet at ammingen skulle ha den virkningen på meg, men NEI.... det har den ikke! Tenk om jeg aldri går ned igjen!!!!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #8 Skrevet 13. mars 2008 Ja, magen min trakk seg sammen og kiloene rant av. Hadde helt flat mage 1-2 mnd etter fødselen. (Men nå, 9 mnd etter ser den helt grusom ut.. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå