steinbukkjente '85:) Skrevet 15. april 2008 #51 Del Skrevet 15. april 2008 Hei allesammen:) Så kjekt mia at du har sett den lille svømme rundt der inne:) Jeg var til legen i går, men han sjekka ikke om jeg virkelig er gravid. men han så ikke noe grunn til at jeg ikke skulle vere d heller! jeg får ikke ul før i uke 19, så d vil si om 9 uker!! d er lenge å vente d!! Men skal til jordmor i uke 13, så da håper jeg at vi kan høre hjertelyden. Er litt bekymra jeg, merker fortsatt ikke noe på at jeg er gravid, bortsett fra ømme pupper.. Håper jeg bare er en av di heldige uten så mange symptomer.. Ellers da, hvordan går d med dere og den lille?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137132205-misshopeful-lemis-miemammings-og-forh%C3%A5pentlig-de-andre-ikm-uke-11-jentene-sin-tr%C3%A5d/page/3/#findComment-137470770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 16. april 2008 #52 Del Skrevet 16. april 2008 Hei alle sammen Først og fremst, Mia, jiiiipppppppiiiiii =) =) Så herlig for dere å få se den lille, jeg vet hvilken fantastisk følelse! Det gleder meg stort at alt gikk bra på UL, og at du nå tør slippe smilet løs Da får vi vel omtrent samme termin vi da tenker jeg, jeg er 8+5 i dag. Sa legen noe om når du får termin? Har ikke fått noen eksakt dato enda jeg, så lurer fælt da vettu Lemis - så godt å høre fra deg! Var litt småbekymret siden vi ikke hadde hørt noe på så lenge, men da kommer du vel sterkere tilbake tenker jeg Godt å høre at alt er bra med deg i alle fall! Steinbukkjente - skjønner veldig godt at du syns det er lenge å vente! Blir spennende med jordmortime Når kan man egentlig høre hjertelyden forresten? Er så mye jeg har glemt jeg altså! For min del har jeg det fint, men er litt sliten. Er kvalm og trett store deler av dagen, så føler vel ikke jeg får så mye ut av dagene som jeg hadde håpet. Men, regner med det roer seg om ikke så lenge - gleder meg veldig til å komme over de første 12 ukene.... Har fremdeles sterke tegn her, sykt ømme bryster og begynt å få en del halsbrann i tillegg til kvalmen. Men det går greit da, bare alt er bra med bitteliten er jeg skjønt bare glad for tegnene Men dere, hvordan går det med bukselinningen deres??!!? Her har jeg begynt å få problemer med å få på meg olabuksene mine gitt, så på torsdag har jeg tenkt å reise å investere i et par mammabukser... Vet det er tidlig, men hva gjør man da?? Ha en deilig dag da jenter Klemmers Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137132205-misshopeful-lemis-miemammings-og-forh%C3%A5pentlig-de-andre-ikm-uke-11-jentene-sin-tr%C3%A5d/page/3/#findComment-137477027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mia og gullgutten! Skrevet 16. april 2008 #53 Del Skrevet 16. april 2008 Miemamma:Er faktisk 8+5 i dag jeg og!! Så da skal vi ligge akkurat på likt vi da Legen sa ingenting om termindato, men på UL blidet vi fikk så stod det 23.nov. Så jeg går ut i fra det nå. Fikk du UL blide når du var inne sist?? Fikk bestilt jordmortime i dag og, fikk ikke før 2.juni, men da er jeg litt over 15 uker på vei, så det er vel normalt. Skal til legen i morgen på 1.sv.kontroll, er vel ikke så mye ho kan gjøre uten å fylle ut skjema og ta blodprøver, men da føler jeg liksom at det er i gang. Nå begynner jeg og glede meg og kjenner at det bobler inni meg, men må ta meg litt sammen enda.. Ting kan jo gå galt enda, så må prøve å ikke ta helt av... Men det er veldig vanskelig.. Er bare så glad at alt så så bra ut i går!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137132205-misshopeful-lemis-miemammings-og-forh%C3%A5pentlig-de-andre-ikm-uke-11-jentene-sin-tr%C3%A5d/page/3/#findComment-137478693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 21. april 2008 #54 Del Skrevet 21. april 2008 Heisann =) Hvordan går det med dere jenter?? Dagene snegler seg avgårde i riktig retning i alle fall Ser så fram til å komme over i 2. trimester, føles tryggere! Selv om jeg har veldig godfølelsen på at alt er bra denne gangen, skal det likevel bli veldig greit å komme over de første 12 ukene. Er 9+3 nå, så joda, 2,5 uke går nå fort det Hvordan gikk det på første legekontroll Mia? Jeg skal på fredag. Men du, er det gyn undrsøkelse på første kontroll? Hadde igrunn håpt å slippe unna det nå, siden jeg allerede har hatt to innvendige UL... Men leste her et sted at det er normalt å ta celleprøve bl.a, og det har ikke jeg gjort siden veslegutt ble født for 3 år siden, så det er kanskje på tide? Er bare ikke så glad i de undersøkelsene der, merkelig nok ;-) Hvordan er formen da jenter? Her har den rett ut vært elendig noen dager! Syns bare kvalmen blir sterkere og sterkere jeg, ja, ja, får trøste meg med at det i alle fall er et godt tegn om ikke annet da Men har dere noen lure råd mtp kvalmen? Litt slitsomt i lengden... Ellers har den verste trettheten roet seg litt, og det er i alle fall godt! På fredag hadde jeg regnet med å bli friskmeldt, har vært sykmeldt i 5 uker nå pga de små blødningene jeg har med jevne mellomrom. Det ser ut til å ha stanset helt opp nå, så det er jo flott! Men, litt usikker på jobbingen likevel, og det har med formen å gjøre. Vurderer å prøve 60 % en måneds tid, så har vel kvalmen roet seg etter det vil jeg tro? Ved å jobbe 60 har man i alle fall en dag i mellom å ta seg inn igjen litt på. Men, får høre med legen hva han tenker. Hva jobber dere med forresten? Og hvordan fungerer det med jobbing for dere? Etter disse 9 ukene kan jeg i alle fall med sikkerhet si at mine 2 svangerskap definitivt ikke er like!! Med førstemann var jeg ikke kvalm en dag, og jobbet fram til the bitter end, riktignok med litt reduksjon helt på slutten pga bekkenløsning. Denne gangen, jaaaa, det er i alle fall helt annerledes ;-) Kanskje det er en jente?!? Uansett, som jeg gleder meg til å bli kjent med dette nye vidunderlige bittelille vesenet Håper alt står bra til jenter SKriv litt da, er så stille på tråden her at.... =) Klemmers Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137132205-misshopeful-lemis-miemammings-og-forh%C3%A5pentlig-de-andre-ikm-uke-11-jentene-sin-tr%C3%A5d/page/3/#findComment-137527915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lemis Skrevet 21. april 2008 #55 Del Skrevet 21. april 2008 heihei! Har fremdeles ik internet, men skal komme med en liten oppdatering:) selv om d er stress å skrive med moben.. Så utrolig kjekt at spiren fremdeles holder seg hos dere! Nå er d ik lenge igjen før disse tolv første torturukene er over:) jeg er heldigvis ik kvalm, men stuptrøtt hele dagen, svimmel og fått vondt i ryggen..har hatt en del fri fra jobben, men tenker å jobbe redusert pga ryggen etter jeg har fortalt dem at jeg eg gravid om 1-2 uker. Hadde store problemer med det i forrige svangers også. Ellers så er jeg nå 10+2 dager, jippi! Og skal til legen på tors og til første ul 28 april. Alt ser ut til å gå bra, men klarer ik slappe av for alt var bra sist også helt til uke 11, da jeg plutselig fikk ma... Kommer hvertfall til å være verdens lykkeligste hvis alt går bra på ul om en uke! Da er jeg nesten over i 2. Trim. Og kan endelig slippe den store bomben til alle som ik har noen anelse om at jeg bærer på en gullklump:) klem til dere alle!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/137132205-misshopeful-lemis-miemammings-og-forh%C3%A5pentlig-de-andre-ikm-uke-11-jentene-sin-tr%C3%A5d/page/3/#findComment-137530165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå