Gå til innhold

MissHopeful, Lemis, Miemammings og forhåpentlig de andre IKM - uke - 11 jentene sin tråd =)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei jenter! Hvordan går det? Så fint å se deg på tråden her Lemis :) Tatt skrittet over du også, vi er virkelig gravide, fy fillern :)

Men, huff, jeg er litt lei meg i kveld jeg. Hatt en fin, men litt slitsom dag. Blir så vanvittig trett, så kjenner dessverre at lunta er litt kort av mangel på søvn. Sitter her og stryker meg på magen, som rett og slett har blitt en skikkelig kul på bare noen dager, er det muuuulig??? Prøver å sende noen gode vibber inn til den lille, med bønn om at den må holde seg der. Kjenner tårene presser litt på her, er så engstelig for UL i morgen. Har latt meg selv få føle på gleden denne uka, i håp om at det skal være positivt for bitteliten. men nå er jeg så redd for at vi skal få det svaret vi frykter aller mest i morgen :( Det klarer jeg bare ikke nå!! Ingenting som for øyeblikket tyder på at noe er galt, men jeg er redd likevel... Og i kveld har jeg hatt noen ilinger oppover magen på høyre side. Ikke vonde akkurat, bare som noen litt kraftige stikninger som starter nedentil, og ender oppe ved siden av navlen sånn ca. Tror ikke dette er farlig, håper ikke det i alle fall, men har noen av dere hatt sånn? Ååååh... Jeg skulle ønke jeg satt her i morgen kveld jeg nå, og smilte for meg selv med det første bildet av bitteliten ved siden av meg... Håper så inderlig!

Til alle dere som skal på tur - heldiggriser!! Blir mest hjemmepåske for oss i år, men skal noen dagsturer hit og dit. Ha en fortsatt fin søndag!

Klem

Jippiiiiiiiiiiiiiii :D :D

Hei hei alle sammen!

Jeg hadde også IKM i uke 11, fikk positiv grav test på fredag :D :D

Viste det jo egentlig for 1 uke siden at jeg var gravid (var 100 % sikker), men det er da godt å se det svart på hvitt på grav testen! :D

Så om allt går bra får prinsessa (född mars 05) og prinsen min (född okt 2006) liten söster eller bror i november (har fått for meg at det blir ei lita jente) :):)

Har termin 24 november, men fikk både min datter og sönn i uke 38, så vi får vel se når denne godingen vill komme ut :)

Håper bare allt skal gå bra denne gangen, da jeg har hatt 3 SA (august 2003 uke 4, juni 2004 uke 6 og febr 2008 i uke 4).

Håper på det beste og gleder meg masse masse! :D :D

Önsker dere alle sammen lykke til og håper dere kan nyte av fölelsen av å ha et lite voksende liv i magen!!!!

Stor klem fra meg :)

Takk Steinbukkjente 85 og Miemamma med bitteliten:)

Testet positiv test i går,men viste det jo allerede da.Var på hotelltur med samboeren og datteren min,å samboeren er helt i hundre. Han er 38 år å håper så veldig å få sin førstefødte,å har en god følelse at det går bra denne gangen:)

Men venter en stund før vi forteller det til datteren min,så hun ikke blir så skuffet vist det skulle gå galt. Men tenke å bestille legetime å høre eventuelt om ultralyd,når kan dette tidligst taes for å se om alt er iorden? Takk for hyggelige svar,så spennende dette å kunne lese og dele med andre:)

God påske til dere alle:)

Hei!!

Hvordan går det med dere idag?

Det går vel bra her, men merker at jeg er litt kort lunta idag. Blir fort sint! Tok enda en test idag...var ikke noe bombe det da, men det var positiv den!! hehe..måtte bare ta den siste testen, men skal jo til legen idag.

Hvor lang på vei er dere? Idag er jeg 4+5..tida går så seint ass!!

Jeg har ikke så mange symptomer lenger...jeg er veldig trøtt, humørsvingninger, små ømme brystvorter og litt vondt i ryggen.

Er det vanlig med menssmerter lignende greier?? flere som har det..?

Ellers så har jeg alle sammen har det bra!! :)

Hjelp!

Jeg skulle hatt TR på lørdag, ingenting kommet enda. Men har heller ikke testa positivt. Siste test tatt lørdagsmorgen. Noen som har opplevd å teste neg på IKM men som likevel testa pos senere?

Nå tør jeg ikke teste i frykt for at den fremdeles er negativ...

Annonse

Hei jenter, her kommer oppdateringen fra min første UL:

Skulle så gjerne hoppet i taket av glede nå, og kunnet meddele at alt ser veldig bra ut :( Men, er visst ikke meningen at det skal være lett dette... For å si det sånn, så har jeg to alternativer. Enten er jeg 1 uke kortere på vei enn antatt, noe som kan være mulig i og med ustabile sykluser. Ellers er jeg gravid utenfor livmor :( :( Grunnen til dette er at livmor, slimhinner og fostersekk er på plass, og ser helt normale ut. Problemet er bare at det kan ikke sees noe foster inni fostersekken :( Og enten har da den lille satt seg fast i en eggleder, ellers er den på vei til å utvikle seg akkurat nå i disse dager inni fostersekken. Og denne problemstillingen må jeg leve med i 2,5 uker til jeg skal på neste UL, og jeg skjønner ikke hvordan jeg skal orke det!!!!

Så her sitter jeg, trist og lei, og er sykmeldt på ubestemt tid. Litt av en start på påsken gitt...........

Men, når dette er sagt, så var gynekologen veldig positiv. For det første fantes det ikke antydning til blødninger nå. For det andre så alt veldig riktig ut, dersom jeg bare hadde vært 4,5 uke på vei. Og som jeg vel har sagt tidligere, så skal jeg kjempe denne gangen!!! Jobbe hardt for at det skal gå bra. Vet jeg ikke har mulighet til å påvirke naturens gang, men inntil naturen eventuelt krever sin rett, skal jeg oppføre meg lykkelig og gravid, og verne om bitteliten som best jeg kan! Holde hardt skal det, for dette var virkelig et slag i ansiktet, men jeg gir ikke opp! Teller ned dagene til 4. april, da skal jeg nemlig se et bankende hjerte!!!!

Håper dere alle har det bra! Hvordan gikk det med deg i dag MissHopeful?

Klem

Huff, det var trist å lese problemstillingene dine! Men jeg beundrer virkelig opptimismen din. Hold motet oppe og tenk positiv, snuppa!!

Det er godt å høre at gyn. var veldig positiv da :) Skal krysse fingrene at alt går bra og vi har en velskapt og frisk baby i november!!

Jeg har time imorgen, så jeg er spent. Skal holde deg oppdatert :)

Du får ta godt vare på deg selv..og NYT tiden som bare f!!

Masse klemmer

Hei alle sammen:)

Her går alt fint, bortsett fra at jeg føler meg IKKE gravid.. men d trenger kanksje ikke vere noe negativt i d??

Og til deg kjære miemamma: trist å høre om ul din i dag, men som du sier selv er d viktig å prøve å tenke positivt. Blir nok noen lange uker for deg å vente.. men håper virkelig er positive svar du får på neste ul. Tenker mye på deg.. Ta godt vare på deg selv.

Kos&klem

Miemamma, det kommer nok til å gå så bra så!

Krysser fingrene for deg!

jeg har det fint, ingen plager i det hele tatt, men merker at jeg er redd for at noe skal gå galt...

Jeg er 5+5 i dag (duv i min 6.uke, stemmer ikke det?)!

Gleder meg til UL selv om det er lenge til! Venter nok til uke 18 vi, legen min har sagt at alt ser fint ut og siden jeg er frisk og rask og sprek så er det stor sannsynlighet for at alt går som det skal!

jeg har en liiiiten mage som jeg ikke klarer å trekke inn... men er ganske slank fra før av så da er det kanskje lettere å se det tidlig?!

Ønsker dere en GOD PÅSKE!

Titter innom når jeg er tilbake og satser på at alle føler seg enda mer gravide da! :)

Heisann!

Kan jeg joine denne tråden?

Fikk positiv graviditetstest i går! :D

Er kjempeglad nå, for jeg skulle egentlig ha baby i februar i år, men mistet i september..

Det klaffet på 2pp denne gangen, men syklusene mine har vært på 42 dager, så det har vært laaang ventetid på å teste.. :)

Håper alt går bra denne gangen! krysser fingrene. :)

Men har en god følelse da :)

Hi girls :)

Da stikker jeg bare en kort tur innom for å ønske dere en riktig riktig god påske (";) Nå drar vi på påsketur noen dager, gleder meg masse :)

Så går tiden litt fortere også, for disse to dagene som har gått har vært laaaange!! Men dere, jeg er nesten helt sikker på at alt er vel her. Har bare feelingen, og den skal jeg holde på!!

Kos dokker!!!

Klemmers fra

Annonse

Hei jenter...

Håper alle har hatt en fin påske!

Jeg må desverre meddele at jeg mistet på lørdag :(

Helt forferdelig, men jeg velger å se på det som at det ikke ville vært 100% levedyktig om det ikke hadde endt i sa....

Ønsker dere alle lykke til videre!

Hei alle sammen!

Takk for invitasjonen inn hit miemamma :) Kjempe koselig tråd ja!

Må bare si først som sist at jeg ble veldig lei meg når jeg leste at muttepus hadde mistet... Vet hvordan det er, og går å er livredd for det nå. Håper alt går bedre neste gang!!

Blir spennende tid framover nå da miemamma :), regner med at du bare blir satt litt tilbake og at alt står bra til med spiren din :)

Går og er nervøs hele tiden selv for at alt ikke er som det skal, har perioder med ganske vondt i magen, men skal til legen i morgen så da får jeg tatt blodprøver og henvisning til tidlig UL forhåpentligvis.

Ellers håper jeg at dere alle har hatt en fantastisk påske!! Her har sola vært framme hver dag, og vi har fått vært på masse turer. Det er påske det!!

Hei jenter!

Først og fremst - kjære muttepus, dette var ordentlig leit! Har vært der selv, og vet hvor tomt og vondt det føles. Så kjære du, mange gode tanker sender jeg til deg, bruk tiden du trenger, så håper jeg det ikke tar lang tid før dere får en ny spire! Varme klemmer til deg!

Hei Mia, så kos å se deg her :) Velkommen skal du være :) Flott at du har hatt en fin fin påske! Du, jeg går litt surr, hvordan var historien din igjen? Skjønner du har litt "trøbbel" bak deg du også, men dette skal vi klare hva? Jepp, faktisk, det skal vi :) :)

Og dere andre, nå har det vært stille her lenge, hvordan går det med dere? Håper alt står bare bra til med dere og spirene :)

For min del, har jeg fortsatt feelingen av at dette skal gå bra :) Nå har kvalmen kommet hit da.... ikke fullt så moro det, men tar nesten imot et hvert tegn med glede her nå ;) Er forøvrig ubehjelpelig trett om dagen, kunne sove hele døgnet tror jeg ;) Men, som mor til en aktiv 3 åring er det jo ikke akkurat bare å legge seg ned heller! Er det flere på tråden som har småttiser fra før? Hvordan legger dere opp dagene liksom?

Heisann!!

Er ikke den som har slitt mest jeg, men mistet i uke 10 i MA uka før jul. Var liksom ikke innstilt på at det kunne gå galt så fallhøyden var stor, itilegg til at jula kom oppi det hele... Men mange har slitt mer, så skal ikke klage.

Var til legen i dag ja, fikk tatt hCG prøver, og skal tilbake for å ta en til på fredag/mandag. Skal ringe inn på gyn poloklinikk i morgen for å høre om jeg får UL-time. Legen min anbefalte det siden jeg er så innmari nervøs..

Kvalmen har satt inn for fullt, og det krever en del oppstramming å gå på jobb, jobber på cafe matlukt hele tiden... Men håper det bare er de første ukene, så lenge jeg ikke kaster opp så går det bra!

Masse murringer i rygg og mage går å lurer på om det er positivt eller negativt, men vet jo at mange andre har det også. Så det er vel bra :)

Trøtt er jeg og, men slipper å holde følge med en liten en siden dette er første:) Så lykke til alle dere som har flere å ta hensyn til, kommer vel dit neste gang jeg og ;)

Ha en god kveld alle sammen :) Klem.

Hei alle sammen:)

Hvordan går d med dere?

Muttepus: det var skikkelig leit å høre at du har mistet, vart lei meg nå. Håper det går bra med deg og at det ikke blir alt for lenge til dere vil prøve igjen...

Miemamma: Sikkert ikke greit med en 3 åring i huset når du er kvalm og trøtt.. sikkert liv og røre hele dagen da ja..hehe:)

Jeg har hatt en kjempe deilig påskeferie på hytta, kos meg og slappet av. Deilig:) Har dere hatt en fin påske?

Formen min er kjempefin, har ikke noe typiske symptomer, men håper at alt er ok. Skal til legen 8. april, så d blir spennendes:)

Merker at jeg blir fortere sliten når jeg er på jobb, jobber på småbarnsavdeling i en barnehage, så blir en del løft (skal vel ikke løfte så mye i begynnelsen? ) . Har merket en del stikninger i magen, er dette unormalt tror dere?

Ellers håper jeg alle har d fint og nyter tiden å vere gravid:)

Klem fra

Hei jenter, og tusen takk for gode ord!

det går litt bedre nå, jeg prøver å fokusere på at vi skal prøve igjen snart. Håper det ikke går så alt for lang tid før det klaffer, og at det går bra neste gang!

Hei jenter :)

Hvordan går det med dere??? Håper alt står bra til med magene ;) Nærmer seg legetimer for flere her nå, det blir veldig spennende! Selv om det er andremann for min del er jeg minst like spent, om ikke mer denne gangen! Kommer kanskje av at vi har ventet så lenge på dette også, i tillegg til at det jo faktisk er 3-4 år siden jeg var gravid sist (utenom den vi mistet da, men det blir ikke det samme.) Jeg har begynt nedtellingen nå. Bare tre dager til jeg skal på neste UL, og er så kjempespent/nervøs!! Håper så inderlig å få se liv da... Åååå, disse 2,5 ukene har vært nervepirrende! Ellers har jeg hatt en skikkelig slitsom uke bak meg! Fyyy! Startet med at både jeg og lillegutt fikk oppkastsjauen natt til torsdag, hang over do og spruten stod på begge to, usj!! Vanligvis går jo denslags over veldig fort da, men fy som det satt i! Tok flere dager før jeg orket stable meg på beina igjen. Kvalmen henger fortsatt i, så er vel en kombinasjon av graviditet og sykdom tror jeg. Men i alle fall, har følt energien bare ble sugd ut av meg, og vet ikke hvor mye jeg har sovet de siste dagene ;) Men i dag følte jeg det begynte å løsne litt, heldigvis, så føler meg langt piggere nå. Men, nok syting herfra, he, he ;) Er det noe nytt hos dere da? Og hvordan er formen/symptomer? Her er det i alle fall sterke tegn, og det er vel bra håper jeg :) Har fortsatt ømme pupper, som har vokst! Struttemage / oppblåst, småuggen (kan være sykdom som henger i fortsatt), og syyykt trøtt! Men takker og bukker jeg, føler på meg at det er bra for spiren :) Husker ikke helt hvem som spurte over her, men det med stikninger i magen tror jeg ikke det er nødvendig å bekymre seg over. Livmora er jo nå i ferd med å strekke seg, så sikkert det du merker :) Mensmurringer liker ikke jeg heller, har det fra tid til annen. Håper det ikke er noe skummelt :)

Miss Hopeful og Lemis! Er dere her??? Lurer sånn på dere, så lenge siden vi har hørt fra dere nå! Håper alt er bra med dere :)

Kryss fingrene for meg på fredag kl. 10.00 da jenter :) Jeg er sååååå spent!

Stor klem til dere alle :)

Heisann!!

Skal krysse fingrene for deg Miemamma på fredag ja!!! Håper at alt ser fint ut og at du ser et bankende hjerte :)

Har er formen skikkelig sjaber for tiden, går og er konstant kvalm.. Veldig slitsomt, men er vel et godt tegn :)

Ellers føler jeg at magen er oppblåst, ekkelt når buksa strammer over magen(måtte bytte jobb bukse;)), ømme pupper som er blitt fyldigere;)(til glede for min kjære), trøtt og svimmel...

Har vært å tatt to Hcg prøver nå, første var på 12000 og no, og den andre får jeg svar på i morgen eller på fredag. Så det blir sepnnende!! Noen som vet hva nivået skal ligge på i de forskjellige ukene??

Ellers har jeg første UL den15/4, LENGE til men er da i uke8, og første legetime den 17/4 så det skal bli spennende!!

Håper at det går bra med dere alle sammen!!!

Klem.

Hei jenter :) Da har det gått tre dager siden fredag, og på fredag fikk jeg den deiligste nyheten av alle: spira lever og har det bare bra :) Det var en så stor lettelse å få en bekreftelse på at det først og fremst ikke var en XU, og at fosteret lever, at jeg ikke kan beskrive det :) Men, har i alle fall fått en HELT annen ro over meg, og føler på meg at jeg kan slappe av litt mer og kose meg - dette skal nok gå bra =)

Så du sliter med kvalmen du og Mia? Her også herjer den og hormonene kroppen, men holder det relativt greit i sjakk med spisingen. Merker at det slår til hvis det går for lenge mellom måltidene. Salte kjeks og farris fungerer også greit hos meg.

Blir så spennende å se hvordan det går hos deg også Mia! Følger spent med!! Må oppdatere oss :) Jeg får ny UL om 4,5 uke, er veldig glad for den oppfølgingen.

Klems

Heisann!!

Ja, det var godt å høre at alt gikk bra på ULen miemamma :)

Fått siste resultatet på hcg prøven nå, og den hadde tredobblet seg!!! Så det var godt! Nå er det bare å smøre seg med tolmodighet til neste uke og UL!!

Kvalmen har roet seg mye nå, noe som bekymrer meg gangske mye... Håper alt er som det skal der inne og at det bare er naturlige årsaker til at kvalmen roer seg. Er jo veldig godt å kunne være litt i bevegelse. Er sykemeldt nå pga kvalmen, så tenkte jag skulle prøve å bli mer aktiv for å se om jeg kan komme meg tilbake i jobb igjen, eller om det er det at jeg tar det så med ro nå som gjør at jeg er bedre.

Hadde en skikkelig omgang med farrang i går, er enda ikke i form. Men kaster ikke opp noe mere nå da. Er så guffent å sitte på do, når en samtidig kaster opp... Er det værste jeg gjør.

Men heldigvis bedre i dag, men vanskelig å få i seg mat. Gått ned tre kg siden jeg ble gravid nå, men de kommer vel fort på igjen tenker jeg..

Nå må jeg tilbake til sofaen, før svimmelheten tar over..

Klem..

heisann dere! Skal bare si at jeg har ik meldt meg ut! Har bare vært borte fra bim noen uker pga vi ik har internet. Håper vi snart får d igjen. Vil ik sitte innpå hos noen andres pc heller. De kan jo få en mistanke om at jeg eg gravid hehe, og vi vil holde d hemmelig til uke tolv er over.. Men ihvertfall så står alt bra til med meg og den lille i magen foreløpig! Nå er jeg på internett på moben til mannen min, ogl d tar lang til å skrive og sånn, så kommer heller sterkere tilbake når jeg kommer inn på nettet igjen på pcen. Klemmer fra meg!!

DA HAR JEG VÆRT PÅ UL!!!!

Å vi fikk se et lite bankende hjerte, og en liten en som lå der og svømte. Det var så utrolig deilig!!!! Ble satt fram 4 dager så nå er jeg snart ferdig med uke 8!! Er bare så utrolig glad og lettet nå!!

Å så har kvalmen begynt å gi seg litt og, så jeg klarer å få i meg mat igjen!!!

Klarer ikke å gjøre annet enn og smile hele tiden jeg!!!

Klemmings til dere alle!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...