Gå til innhold

MissHopeful, Lemis, Miemammings og forhåpentlig de andre IKM - uke - 11 jentene sin tråd =)

Anbefalte innlegg

MissHopefulvennen!! Tro meg at jeg har gledet meg til å kunne lage en sånn tråd her a ;) Så at du også har tuslet inn hit, så da tenkte jeg at det var hyggelig å lage en skravletråd for oss her inne også :) Kommer til å savne uke 11 tråden vår nemlig, det var en genistrek av deg å lage den ;)

Leste akkurat på den andre tråden at du gruer deg litt til i morgen. Men det trenger du ikke snupp, for det kommer til å gå SÅÅÅÅ bra!!! Du var den jeg var helt sikker på kom til å teste positivt denne pp, og ble bare helt forskrekket da jeg gjorde det før deg, knis ;)

Grugleder meg til i morgen jeg!! Deg er jeg sikker på, du blir her! Men så spent på de andre da gitt!! Vil så gjerne ha dem hit de også! Kommer til å savne dem altså hvis ikke de tester positivt, så nå krysser jeg alt jeg har for Tussemor, M79 og de andre :) Også gruer jeg meg til å gå på do i morgen.... Helt borte fargen nå, men huff, det er nervepirrende hver gang... I hvert fall glad jeg får komme på UL på mandag, selv om det vel akkurat er en uke for tidlig til å se hjertet slå.

Ha en riktig god natt snuppa, med deilige rosa drømmer om knøttet i magen!!

Stor klem til deg, og gratulerer nok en gang :)

Fortsetter under...

Lemis - tittei :) Vet du surrer rundt på bli gravid enda, det gjør mest jeg også ;) Men tatt et lite skritt over hit da, gleder meg til å slå følge med deg videre! Æsj, jeg hadde farge på papiret i dag jeg vettu.... Men, etter å ha tenkt meg grundig om, har jeg kommet til at Miemamma er fit for fight for bitteliten ;) Her skal det jobbes hardt for at lilleknøtt skal bli akkurat der det er :) Og pga vår historie, får jeg UL allerede på mandag - måtte den da endelig bringe gode nyheter!!

Hvordan står det il med deg da? Klart å fordøye den gledelige nyheten enda? Og hvordan føler du det å være gravid på nytt etter det dere opplevde sist?Jeg syns det er litt skremmende, må innrømme det, men skal klare dette!!!

Nattinatt =)

Da er det offisielt Miemammings og Lemis!! JEG ER GRAVID!!

Testa jo igjen med QR men den var ennå litt svak, så kjøpte CB vanlig test og der kom det et +..KLART OG TYDELIG!!! :)

Ååå, det er så godt å høre at du har slutta å blød, vennen!!

Bestilte meg en lege time; tirsdag!! Gleder meg til å få det ordentlig bekrefta! :) Når har dere time?

Så herlig MissHopeful :) Dette har dere venta lenge på, det er så inderlig fortjent!! Og veldig koselig at Steinbukkjente følger oss over i novenmberklubben også =) Jeg er litt trist nå, på vegne av de andre jentene, skulle så gjerne hatt dem med over hit, men vi får bare håpe masse på at de kommer etter i neste runde!

Hvordan reagerte samboen din da? Jeg hadde liksom planlagt hvordan jeg skulle si dette i lang tid, har jo hatt litt tid til å tenke på det, hi, hi ;) Men, da testen var positiv, måtte jeg bare storme ut i stua og kaste den i fanget hans, he, he, det så ut som han hadde ramla ned fra en sky!! Tar nok litt tid for oss å tørre å venne oss til tanken, så foreløpig tar vi det very calm. Håper det letter ltt på trykket etter UL på mandag.Men heldigvis ja, i dag har det ikke vært så mye som antydning til farge. Stikker litt i magen min, merket noe til det du? Og hvilke andre symptomer har du nå? Jeg er småkvalm innimellom, gjerne før måltider. Så har jeg vondt i puppene på ettermiddagen / kvelden, men ikke på morgenen...? Er det vanlig tro?!? Hatt litt hodepine de siste dagene, og prikket litt for øynene hvis jeg reiser meg brått. Ellers merker jeg svært lite, og ingen av disse symptomene er der som sagt hele tiden. Men, jeg tar dem som et godt tegn likevel :)

Ser vi får lik termindato, ut fra beregninger her... Hvordan har du regna ut? Min blir sikkert flytt uansett, i og med jeg har hatt så veldig ustabile sykluser. Spiller ingen trille, beibis kan komme når den vil, bare den kommer og alt er bra :)

Jeg er småkvalm, ømme brystvorter som strutter ut og er harde. Bobler og stikker i magen. Merker det er noe liv der ned ja ;) Og så har jeg småvondt i ryggen!!

Jeg har termin 21. november. Men ifølge babyverden er jeg 4uker men ifølge BiM 5uker...hmm, skjønner ikke det der jeg??

Så flott at vi blir flere :) Gleder meg!!!

He, he, det med uker og dager er litt komplisert jah ;) Men du er 4 fullgåtte uker, og i din femte uke. jeg er 4+2 i dag liksom, hvis du skjønner? Og i praksis så betyr det at jeg er 4 uker på vei, babyen er 2.

Du har bestilt legetime alt ser jeg! Det blir spennende da :)

Annonse

Da kommer jeg diltendes etter dere her jeg da:)

Var en kjempe koslig tråd på bli gravid, men jeg klarte ikke helt å holde følge me alt som skjedde der.. har ikke hatt annledning til å vere der så mye.. men kjekt at noen av oss prates igjen her da:)

Jeg har termin 21. november i følge babyverden.. men litt usikker pga ustabil syklus..

Så da er vi ganske likt da jenter:) Spennendes å kan følge hverandre gjennom disse mnd.. :)

Ååååå så koselig:)

Så koselig, steinbukkjente!! Dette blir spennende :)

Befinner dere på Babyverden eller bare her inne på BiM??

Der har de en koselig november forum...og mer aktiviteter der!

Ellers da? noe nytt da?

Sambo er litt rar for tida. Helt siden jeg testa positiv har han bare vært. Han later som ingenting jo. Han sier det er fordi det ikke har gått opp for han men jeg vet ikke ass..han ble glad, men rar!!

Jeg er bare på Bim enda, men jeg kan alltids melde meg inn på babyverden og..

Begynt å føle meg litt uggen i dag, og jeg har stikninger i magen av og til.. Så dette er vel positive tegn.. hehe:)

Det er kanskje ikke så lett å forstå at du er gravid før det begynner å vise.. D kan vere derfor han ikke er så ivrig enda,? det er jo en veldig uvant situasjon da, så det tar nok lengre tid for noen enn for andre å forstå d..

Samboeren min vart kjempe glad, han spurte meg når jeg kom hjem fra jobb i dag: Hvordan går det med dere? Hehe.. han er nå søt og da:)

"Den harde kjerne!!" Hvordan står det til med de vordende mødrene i dag?!? Så koselig at vi blir flere altså :)

Jeg er på babyverden, men ikke vært aktiv på forum. Syns bare nettsidene deres er så bra! Og veldig koselige profiler også. Vet ikke helt om jeg har tid / overskudd til å være begge steder, hi, hi, føler jeg har vært litt veeeel mye på nett i det siste ;) Men, skal nok innom og oppdatere profilen og ticketsene mine i alle fall ;)

Ellers har jeg skikkelig struttemage i dag! Og det har jo ingenting med bitteliten i seg selv å gjøre, men er så til de grader oppblåst, så ser ut som en skikkelig ballong! Føler mer og mer at det går vår vei dette, og at spira tenker å holde seg der :) Eneste er at jeg begynner å bli forkjøla, og det bekymrer meg litt, vet ikke om det er så heldig nå...

Endelig påskeferie, det skal bli så digg. Begynt å føle veldig på trettheten nå, nesten en helt lammende følelse iblant, bare måååå sove liksom. Det er bare ikke fullt så lett med en aktiv treåring i hus, så derfor skal det nå bli ordentlig godt med fri.

Fin fin fredagskveld girls :)

Her går alt fint.. føler meg ikke så veldig gravid at d gjør noe.. men gleder meg til jeg får CBdigital i posten snart, så jeg kan få d skikkelig bekreftet.

Ellers har jeg vert på håndball trening i dag, der vi tok en del sit ups.. å da merket jeg at d var ikke mange jeg kunne ta før jeg kjente kvalmen komme.. Så d er nok noe i dette her.. hehe.)

Jeg og er veldig oppblåst, men d er jeg vanligvis rundt mensen, så d er helt normalt bortsett fra at mensen ikke kom da.. hehe:)

Ja, miemamma jeg håper og tror dette går vår vei.. at den har festet seg og at den har tenkt å bli der i 9 mnd!! :) D skal bli godt med påskeferie nå ja, skal jobbe mandag og tirsdag.. men da er d langfri..godt:)

Kan tenke meg at det er travelt med en treåring i huset ja, er ikke mye stillhet der da sikkert:) Koselig og da..

KLEM:)

Så koselig å lese her inne.Jeg venter enda i spenning da jeg har hatt 3 spontanaborter,å alle i barnets uke 4.Men håper det går rette veien nå.Regnet termin til 22 nov:)Har en datter på 8 år,så nå vil hun ikke vente lengre med å få bli storesøster hehe:) Lykke til alle dere..

Gratulerer så mye hjnovember:) Velkommen hit:)

Håper virkelig den sitter for deg nå da.. :)

Jeg tok en CB test i dag, og den lyste gavid mot meg før jeg nesten hadde tisset ferdig.. hehe:)

Så er vel ingen tvil her om at jeg er gravid:) Sprøtt!:)

Er d normalt å bli kvalm så tidlig i svangerskapet? Jeg kjenner ingen tegn i dag! Så føler liksom ikke på kroppen at jeg er gravid..

Annonse

Åh, tusen takk!

Er så spennede dette, og så synd å ikke kunne si det til alle enda. Hehe! Vi har bestemt oss for å vente til uke 10 med å fortelle det til venner. Familie har fått vite det. Da er det greit å ha noen her inne å dele tankene med:)

Når testet dere positivt da?

Hi there, Hjnovember og Muttepus, og velkommen så masse på tråden vår :) Jepp, dette skal bli en herlig tråd :) Vi kommer akkurat fra verdens koseligste jentegjeng på bligravid forumet, og må bare følge opp på novemberklubben :) Men dessverre var det ikke alle jentene som fikk vært med over hit da, så veldig koselig at noen andre har lyst til å bli med og skravle =)

Hjnovember - huff, du har en tøff historie bak deg!! Som jeg føler med deg på den. Har mistet en gang selv, og syns det var fryktelig tungt, så kan bare forestille meg hvordan du må ha hatt det. Men vet du hva, du er ferdig med det der nå hva?? Nå skal du være her og pleie veslegullet ditt sammen med de andre novemberjentene :)

Muttepus - testet positivt samme dag vi da :) Jeg var jo bare helt sikker på at mensen var på tur jeg da, for hadde hatt en liten bødning helga før, så det var en stoooor og gledelig overraskelse etter snart et år med prøving :)

Ellers da jenter, hatt en fin start på påsken? Hatt en fantastisk fin dag i dag. Sambo, jeg og godgutten har vært på aketur med grilling og kakao, og for et fantastisk vær det har vært!! Kjenner nesten sola i ansiktet enda =) Etterpå fikk jeg besøk av min beste venninne med nurket hennes på 2 uker, så har kosa meg glugg ihjel :) Forresten, du verden som disse bittesmå sover gitt! Hadde jeg nesten glemt!

Aporopos soving, er det flere enn meg som sliter med trettheten eller?? Kunne sittet i løypa og sovet i dag tror jeg!!

Ha en deilig lørdagskveld da dere!

Klemmers

hei dere! jeg testet positivt på tirsdag, skulle hatt mensen da, etter å hatt den den 10 feb, så da er jeg vel i denne terminklubben jeg og! er det noen her inne som har en sambo som er usikker om han vil bli pappa, eller som er ung? min er 22..

Hei jenter!

Så bra at vi har blitt flere :)

Jeg testet positiv på onsdag, jeg hadde en følelse at jeg var gravid før jeg teste men turte ikke å håpe for mye. Men når jeg fikk bekrefta det ble jeg KJEMPE glad!! Nå håper jeg at spiren klorer seg fast og blir der fram til november :) Jeg har termin 21. forresten..

Symptomene kommer og går...men har menssmerter til tider (litt skummelt syns jeg) og så er jeg veeeeeldig trøtt ass. Legger meg senest kl 10, og det er ulik meg. Men jeg er skal ikke klage. Dritter i alle plagene, så lenge jeg får min/vår lille engel til slutt ;)

Hva skal dere i påsken da?

Vi skal bort til familien på torsdag, og neste søndag drar sambo til Sandnes. Så da blir jeg alene hjemme i to uker :(

Vi har fortalt nyheten til foreldrene våre. Syns det var greit, de ble kjempe glad de!!

Nå gleder jeg meg til lege timen, for å få det bekrefta!! Er ennå usikker...selv etter 3 positive tester og uteblitt mens :)

Vel, ønsker alle god påske!! Kos dere med svangerskapet, nyt hvert eneste sekund!!

Store klemmer

håper det.. er usikker på hva vi gjør, hva som er det riktige.. skal snakke med foreldrene hans til uka, kanskje ting blir klarere da? forholdet er stabilt, og vi elsker hverandre høyt, og vi vet ting vil gå, men er liksom den psykiske delen for han, at han er redd for å ikke klare ansvaret, og redd for å måtte bli ansvarlig for et barn såpass tidlig.. men vi får se, og håpe det beste! uansett er jo jeg i denne terminklubben jeg og! og i tillegg, gratulerer alle sammen, vi skal jo bli mammaer!

Er så koselig å ha noen å følge gjennom svangerskapet!

Jeg har lite plager, kan plutselig få noen kvalmebyer, men med sea-bands så går det greit!

Så har jeg litt ømme bryster og litt stikninger nederst i magen på den ene siden. men ingentng som egentlig er plagsomt!

Nå styrer jeg med flytting, vi skal flytte over sommeren og jeg har såååå lyst på et hus på 150 kvm, men det er så dyrt!!!!

Hvordan bor dere?

Påsken blir med svigers! Skal bli koselig å se de igjen!

Tittei Miemamma og dere andre:)

Så koselig at du har laget en tråd for oss! Ble så glad da jeg så nicket mitt i tråden. Følte meg skikkelig velkommen tihi:) Har liksom ikke kommet meg helt inn her enda. Men nå har jeg tatt det store skrittet videre.

Er fremdeles i lykkerus over at jeg er gravid! Veldig lettet over at jeg ble fort gravid igjen etter ma. Ble veldig bekymret om jeg noengang ble det igjen...men sitter nå igjen med at jeg har blitt gravid i 2 pp alle tre gangene jeg har vært gravid så er visst veldig heldig som kan bli det fort:) Kjenner jeg er litt urolig på om jeg kommer til å miste denne gangen også og teller ned dagene til de berømte første 12 ukene er over...men gleden av å være gravid tar foreløpig overhånd heldigvis;)

Føler meg veldig gravid:

-blir lett svimmel

-trøtt nesten hele tiden, så går og dagdrømmer om den kjære sengen:)

-litt kvalm, spesielt når jeg er sulten

-Føler blodsukkeret synker veldig fort hvis ikke jeg spiser regelmessig

-Tisser mye

-Tørst

-Ømme pupper (bhen strammer veldig, så løsner den når jeg er hjemme)

-skikkelig hormonell

-Vondt i korsryggen innimellom

Men alle disse "forferdelige" synptomene skal jeg prøve å bare nyte siden jeg er så heldig å være gravid:)

Tenkte å få legetime etter påsken. Ønsker UL i uke 7. Masse lykke til på mandag miemamma! Krysser fingrene! Går bra dette:)

Ellers har jeg foreløpig termin 21.november. Så det var flere her som hadde det. Så gøy! Vi kan følge hverandre gjennom hele denne spennende reisen:)

GOD PÅSKE TIL DERE ALLE!

STOR PÅSKEKLEM!

Hei dere!

Sniker meg inn på tråden deres bare for å gratulere dere med bebis i magen!!! Dere er heeeeeldige! Lykke, lykke til og kos dere som gravide!!!

Og MissHopeful; velkommen til Rogaland da!! (Jeg er også trønder i Rogaland...).

Ha en fin påake alle sammen!

Klem!

Hei alle sammen:) Takk for d 2002- mamma:) .. litt rar følese enda at jeg er en av dem som blir gratulert.. hihi:)

Samboer går å tar meg på magen hele tiden.. skikkelig gira han på dette.. veldig kjekt å ha en som gleder seg:)

Eller gleder jeg meg til fri i påsken, skal jobbe mandag og tirsdag.. så har jeg lang fri:) Skal på hytta å slappe av, gå på ski og sole meg! (viss fint vær da).

Muttepus: Kjekt med flytting da, Men sikkert mye kav med all pakkingen! Selv driver vi å pusser opp en del av en tomannsbolig.. Har tatt igjen ALT! Så nå er jeg rimelig lei, og vil inn.. ikke så lenge igjen til vi kan flytte inn nå da, og heldigvis for d:)

Eller vil jeg ønske alle en riktig god påske, kos dere med spiren i magen alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...