Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Jeg hadde en MA for en drøy uke siden. Etterdet har det lekket mye råmelk fra brystene min. Jeg tneker mye på det barnet vi hadde gledet oss til å få. Dette høres kanskje rart ut, men jeg føler et slikt sterkt savn etter å amme. Jeg har en datter på ett og ett ahalvt år. Jeg får nesten lyst til å begynne å amme henne igjen. Det er som om kroppen tror at den har født et barn og at jeg instiller meg på å ta meg av det. Er det noen andre som har følt det slik? en annen ting... Jeg har hatt veldig lyst på sex de siste dagene. Jeg blør litt brunt innimellom. Kan vi har sex da? Og kan det bety at jeg har eggløsning når jeg får lyst på sex? Dersom jeg regner dagen for MA som første dag i siste mens så har jeg eggløsnong i disse dager. Jeg har veldig lyst på og bare prøve å bli gravid igjen selv om vi er blitt anbefalt å vente over minst en mens.
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 13. mars 2008 #2 Skrevet 13. mars 2008 Vanskelig å si det der. Selv hadde jeg en SA og ikke MA. Hvor langt på vei var du da? De fleste leger anbefaler å vente etter MA/SA, men jeg ville bare hatt sex hvis jeg selv følte meg klar. Grunnen til at de vil du skal vente, er fordi det da kan være vanskeligere å fastesette en eksakt termindato. (jeg vet ikke dette med 100% asså). Men hvis du var meg, ville jeg bare kost meg å hatt sex. Jeg hadde sterk sexlyst da jeg hadde EL. Så midt råd til deg: KJØR PÅ!!! Ang råmellka, så har jeg ikke noe svar til deg. Jeg er bare uke 18 (snart) og enda ikke fått noe råmelk. Lykke til. Neste gang sitter den skal du se!
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2008 #3 Skrevet 13. mars 2008 Takk for svar Ut i fra mine beregninger så har jeg eggløsning i dag. Har ikke testet meg. Så jeg vet jo ikke sikkert. Men min samboer er på jobb og kommer ikke hjem før mandag.... Snakket med en jordmor i går. Og uten at jeg hadde nevnt noe om brystene så spurte hun om de var ømme og sa at det er normalt at man får litt melk etter en MA. Jeg var 16 ukerpå vei ved min MA. Men så fremt jeg ikke blør når min kjære kommer hjem så kommer vi nok til å kjøre på. Selv om jeg kunne tnekt meg og vente litt også for å få barn i januar... når vi er ferdig med jula... Gleder meg til den sitter igjen iallefall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå