Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Vet ikke helt hva jeg skal gjøre, kjenner jeg er rasende!!!! Jeg har vært på handling i ettermiddag og kveld og sambo passer tulla på 5 mnd. Nå sover han og snorker som en stein i sofaen.. Tulla sover heldigvis.. Har slått på babysitteren og ringt på telefonen hans uten at han har reagert.. Tenk hvis tulla hadde våknet, tro hvor lenge hun kunne ha skreket før han våknet... Trenger litt råd her, er det jeg som overreager eller? Kjenner jeg har vanskelig for å stole på at tulla har det greit med han alene hvis han ikke er med bevissthet når han er alene med henne.. Uff, jeg overreager kanskje, men...
Impulsiw Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Det kan jo skje den beste da å sovne. Vi sover jo hele natta mens ungen sover. Mange har jo ikke babyen på samme rom en gang. Han hadde nok våknet hvis vesla hadde "tatt av". Vær glad du har en mann som gidder å være hjemme med babyen...mange gidder jo ikke det... )
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Hehe, kanskje de ja... Sitter dere nattevåk dere eller?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Tja, skjønner jo at du blir litt bekymret hvis han ikke reagerer på lydene du lagde, men samtidig så hadde jo ingen skade skjedd så lenge tulla sov. Jeg legger meg ofte til å sove på sofaen når lillegutt sover i vugga si i stua, og om jeg skulle være så trett at han blir liggende noen minutter og sutre før jeg våkner, ser jeg ingen skade i det for hans del. Mulig jeg er helt på jordet der gitt, men. Jeg tror de fleste ville våknet dersom ungen deres begynte å skrike/gråte skikkelig.
Veronica,Victor&Adelina<3 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 jeg hadde nok ikke syntes det var greit... Om han er typen som våkner lett hadde jeg ikke gjort noe av det. Si navnet hans høyt noen ganger og om han ikke reagerer kan du jo ta det opp med han så det ikke gjenntar seg. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Selfølgelig får han sove så mye han vil, også når han har tulla.. Problemet er jo at det ikke er mulig å få liv i han... Overreagerer kanskje, han hadde vell våknet til slutt, men kjenner at jeg blir bekymret dersom han ikke reagerer på tullas gråt. Har gjentatt navnet hans flere ganger, men ingen reaksjon..
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Han hadde nok våknet av babygråt. Jeg overhører mye lyd når jeg sover dupp sammen med lillemor, men henne hører jeg alltid.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Menneskehjernen er rar, er sikker på at han innerst inne der vet at han har ansvaret for ungen, og begynner hun skrike vil han våkne lettere av det enn av andre lyder...
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #9 Skrevet 12. mars 2008 Rull ham ut av sofaen og se hva som skjer! Kom igjen, gjør det gjør det!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 He,he - skulle gjerne ha rullet han av sofaen og sett om han våknet.. Han kan sove gjennom barnegråt på natta pga at han nok vet at jeg tar henne.. Er nok derfor jeg er ekstra usikker, men får vell kanskje ta det opp med han dersom han tilslutt våkner en gang..Uff, alt man skal bekymre seg for.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå