Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har endelig fått mensen nesten tre uker over tiden. Ammer, så har ikke tatt forsinkelsen så veldig alvorlig. Tok en prøve da jeg var en uke over tiden, men da den var negativ så regnet jeg med at det ikke var noe. Fikk mensen i går og har blødd mye mer enn jeg normalt gjør. Har heller ikke hatt vanlige menssmerter, men begynner nå å få mer og mer stikkende smerter i livmora.. Kan det være en SA? i så fall hva gjør jeg?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 hei.du bør nok snakke med legen.hvis det viser seg at det er en sa så er det viktig at det blir tatt ultralyd for å forsikre seg om at ingenting ligger igjen i livmoren.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 ok hvor lenge pleier man å blø etter en SA?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 hei.jeg husker ikke helt..men jeg husker en spesiell lukt..har hatt SA 2 ganger
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 hm.formulerte meg litt rart der.jeg mener:håper det går greit med deg hos legen."lykke" passet liksom ikke helt--
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå