Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Den første kule, trange buksa jeg kjøpte etter fødselen bruker jeg nå som saggebukse, og jeg la plutselig merke til at kragebena mine er blitt ganske så tydelige. Hm... Er blitt litt sånn " mye lange bein og armer", men magen er ikke like stram som før, men slett ikke ille med tanke på at jeg har tatt sånn ca 150 sit ups...hehe
Mor di! Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Hihi, nei ikke i det hele. Kunne gjerne gått ned en del kilo til, har faktisk ikke gått på vekta etter fødsel (7 mnd siden), men kjenner at buksene strammer på plasser de aldri har strammet før. I tillegg er magen enda ganske så slapp...hehe... og håper å miste noen gram på puppene når jeg slutter med amminga! Så forbrenning: kom og ta meg!! ;-)
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Venninna mi opplevde det da hun hadde født datteren sin. Men det gikk seg til da hun var ferdig med amminga :-) Da kom det snikende noen kilo som gjorde henne godt.
Gjest Gul stjerne Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Men jeg ammer jo ikke , så kan ikke forklare vekttapet på det. Kanskje jeg er for flink til å gå tur hehe. Eller kanskje jeg må begynneå spise sjokolade igjen. Om jeg finner noe i skapet skal jeg jammen begynne nå :-))))
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Jeg veier mindre nå enn på mitt aller letteste i voksen alder..(En periode jeg var veldig lei meg og jobbet maaaassssse) Veier ca 8 kilo under min "vanlige" før-gravide-vekt. Spiser sjokolade hver eneste dag, men går ikke opp et gram, går heller videre ned. Har kjøpt et par bukser siden alt jeg har er for stort, men tror liksom ikke på at jeg forblir denne vekten når jeg slutter med amminga, så har ikke helt turt å kjøpe klær som passer. Blir nok bare skikkelig deprimert når de begynner å stramme, tenker jeg.. :0)
*Rutletutt* Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Tja, jeg syns ikke det selv - men alle rundt meg sier jeg har blitt så tynn. Ser det jo selv da, men trives med mine 166cm og 50kg:o) Var 58kg før jeg ble gravid;o)
MJ<3 Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Gikk opp 7 kg i sv skapet, og har nå gått ned 18... Så får endel kommentarer på det. Syns det skal stoppe nå ja:) Men absolutt deilig å slippe å slanke seg da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå