Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 skikkelig vanskelig å få det ut og! Bruker nuk silikon... tips?
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Sett dem til tørk slik at de heller litt bakover (altså at de ligger sånn at tuten skråer oppover). Da vil vannet sakte sive ut av dem (gjør i hvertfall det på mam smokkene). Klem et par ganger på tuten først og så sett dem til tørk.
velsignet med to Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Vi bruker også NUK silikon, jeg klemmer bare ut vannet, synes ikke det er noe problem.
enpå3ogenpå1 Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 skulle jo ikke være anonym i sta da! Jeg klemmer og klemmer, men det er alltid noe igjen. Men skal sette de opp til tørk ja
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Sett dem heller til å tørke på skrå som det ble sagt over her. Jeg klemmer ikke ut vannet, for da tar jeg jo på tuttene, og så kan det jo være det samme meld kokinga/skoldinga. Ungen tar ikke skade av kokt vann! Man må så holde ut høylydt surkling, men babyer suger rimelig hurtig vannet ut av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå