lillegutt mars o7 Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Har bare sååå lyst på den vogna! Er så fin og praktisk i bruk. Det er den som en kan snu styret på,sant? Tenker at da kan vi bruke den til nestemann òg,med softbag i.
Castho Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Dk modellen er litt tyngre enn teutoniaene som er i norge og tyskland. En norsk teutonia veier 12 kg med hjul. Jeg tror jeg leste ett sted at teutonia dk veier 14 kg. Så er ikke KJEMPE forskjell. Den er veldig fin men ville absolutt anbefale og legge inn de ekstra kr det koster å kjøpe lufthjul. Det er greit med luftounkteringshjul men syntes de "skranglet" litt mye pluss at jeg fikk veldig lett bulk i de og da humpet de bortover. Man kan snu styret og vognen er kjempe praktisk. Teutonia softbagene er ganske store også så er ikke så stress om neste mann blir født på vinteren og trenger pose i bagen.
lillegutt mars o7 Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2008 Så bare i annonsen/reklamebladet til reflex at de heter mistral dk,koblet ikke ;-) Hvor får en kjøpt de norske teutoniene da? Hva koster slike hjul som du anbefaler?
*stinepine* Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 vi har dk.. den veier 12 kg har jeg lest da, men er ikke sikker.. er igrunn ikke noe forskjell på dk og de norskevognene, eneste er at dk ble laget for det danske markedet, og norge har tatt inn noen av disse!! så det er hipt som hapt kan du si! lykke til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå