Gå til innhold

April: Hvor ble det av den lille søte prinsessen min?

Anbefalte innlegg

Den lille jenta mi har blitt så stor og veslevoksen. Skal kle på seg selv og er meget bestemt om dagen.

Som nå som vi skulle ha på pyjamasen fikk jeg beskjed om å gå ut av badet. Hun så strengt på meg og pekte på døren "mamma gå ut". Og jeg nekter, for jeg vill hjelpe henne med å pusse tenner, men da fikk jeg "du dum" tilbake.

Og hun var så sinna og og bestemt at jeg begynte nesten å le av henne, men klarte å holde meg.

Er det flere som har det slik om dagen?

Fortsetter under...

Jeg lurer også på hvor min lille prinsesse har blitt av.. Det har jo kommet et lite trass monster istede... Huff, så hun prøver oss for tiden.. eller det vil si MEG.. Mannen har vært på sjøen i 5 uker snart og alexandra er blitt helt umulig :o(

For det første er hun blitt baby, greier ingenting lenger.. Må bæres, ha hjelp til å kle på seg ++++ Tror det har litt med søskenbarnet hennes på 4 mnd.. Og ikke minst snakke baby språk.. Holder på å bli GAL!!!!

så er hun veldig fornærma på pappa som er på sjøen.. Etter han hadde vært borte i 14 dager har ikke hun villet snakket med han på tlf i det hele tatt.. Pappa kom ikke i dag heller sier hun når vi tar kveldsstellet.. stakkar lita!! men nå kommer han hjem å blir hjemme 1 mnd da, så det blir bra :o)

I går dyttet jeg henne litt unna, siden hun var helt umulig.. Da setter hun opp det sinte ansiktet å sier Mamma, no blir e sint på de! Gå ut på gangen å skam de!!!!! også peika ho på gangen.. hehe Skal si hun kan være bestemt altså.. Må si at jeg gleder meg til trassen er unnagjort.. Hun kan virkelig slite ut alle og enhver.. Hele slekta er helt overrasket over at den lille snille jenta vår har forandret totalt personlighet!!

Men til alexandra sitt forsvar har ho en latent ørebetennelse, og lurer på om ho kanskje har vondt i øret og at det er det som er grunnen til at hun er så sint og irritert... Skal til kontroll med legen igjen i begynnelsen av april å da skal jeg ta opp det med ho.. Savna prinsessa mi altså!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...