Gå til innhold

Hvor gamle er jentene her inne egentlig?

piamamma

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hva ser dere å¨som ung mor? Hvor går grensa til å ikke være ung lenger? hehe..

Jeg er selv 23 år om en uke og venter nr 2 nå :) Ble mamma for første gang da jeg akkurat hadde fylt 18 år!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er 17, fyller 18 nå i mai:)

Jeg syntes man fremdeles er ung mor når man er opp til 24 år gammel, når man er fylt 25, så nermer man seg 30 som ikke er så ungt lenger;)

Så må si du fremdeles er en ung mor ja.

Tror barna trives best med en mor som er litt ung:)

Skrevet

Det er sånn jeg tenkte også.. At frem til 25 så er man ung..

Like gammel som det jeg var med første barnet du da :) når har du termin?

Skrevet

ser du bor i Horten også, jeg er derfra og flytter tilbake neste sommer :)

Skrevet

Jeg blir 20 i desember, så er 19,5 når jenta vår kommer :)

Forloveden min blir 20 i mai, like før termin.

Skrevet

19 år:) 20 i desember jeg også!:P

Skrevet

Jeg er 20 i år, og det er min første. Livredd, jeg! Men men!^^ Må vel hoppe ut i det før eller senere, og da foretrekker jeg før. :)

Ville vel si man er så ung som man føler seg! Aldri for sent å være litt ung! ^^

Skrevet

blir 17 på mandag:) venter nr en i oktober:)

Skrevet

jeg er 19 blir 20.. Termin i slutten av måneden.. tenker det skjer i påska

Skrevet

jeg er 20, snart 21 og venter førstemann. må si jeg er litt redd jeg også, eller ikke redd, bare ikke akkurat forberedt på hvordan det faktisk blir.. sambo er 30 da. men ingen av oss klarer liksom å forestille oss hvordan det faktisk blir

Skrevet

Er 17 blir 18 i november.

Dei fleste seier at no livet slutter, men i mine auger er det no livet begynner:)

livet blir ikkje ødelagt fordet om ein er gravid ung. hva mener dere?

Skrevet

Jeg sier det er da livet begynner :) Hvorfor skal det slutte? Bare fordi vi bytter ut ølflaska med melkeflaske og bleier?? Hva er best? sitte igjen med minner om våre vakre barn som vi elsker over alt på jord eller å ikke huske fylletabbene man gjorde på lørdagen?? Ikke vanskelig valg fra min side i allefall!!

Jeg har alle mine gode minner fra tulla mi som kom til verden da jeg var 18 år og jeg gleder meg til alle de som kommer fremover med både henne og den lille i magen <3

Skrevet

hei..

Eg blir 22 etter påske.. Har termin i august.. er første gang :o)

Samboer blir 21 i august..

Er ung frem til 25/26 syns eg..

Skrevet

Hei:)

Jeg er 19 år, og blir 20 år rett etter termin:)

Skrevet

Er 22, blir 23 i Juni-6 dager etter babyen har kommet.

Er vel ung jeg da :)

Skrevet

blir 22 år i oktober og venter nr 3 i oktober...17 når jeg fikk min første.

Skrevet

blir 21 3. april og er nå 13+4;) samboer er 23 og vi har vært sammen i over 6 år når lille babyen kommer. har hatt veldig lyst på barn det siste året, og er glad for at det skjedde nå;) det passer inn med økonomi og jobb. så synes det er passelig tid for oss i hvertfall.

Skrevet

Jeg har termin 4.august:)

Jepp, bor i horten:) Hvor i Horten er så du fra da? Ikke at jeg er så veeldig kjent rundt her enda, men litt i hvert fall:)

Skrevet

Jeg er 22 år når gutten vår kommer med termin 3.mai. Blir 23 i oktober. Barnepapsen er 8 år eldre.

Skrevet

jeg blir 23 og venter mitt tredje barn:) det blir nesten seks år siden jeg fikk mitt andre barn når jeg får mitt tredje barn:)

Jeg føler meg fortsatt ung:p

Skrevet

Jeg har bodd litt overalt i Horten :P hehe.. Men mest i sentrum.. Gleder meg til å flytte tilbake :D

Skrevet

jeg er 17 år, er fremdeles 17 når sønnen min kommer i Juli, men blir 18 i November..

Skrevet

Jeg er 22 år gammel og venter tvillinger (!).

Kan jo være diskusjon på hva som er en "ung mor", men jeg mener jeg hører til her ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...