Gå til innhold

....forresten hvorfor står det....

Anbefalte innlegg

Skrevet

...bla bla bla....vaksiner osv.....og så står det om talodomid barna.....i den lille introen til vaksine debatten....vet ikke siri at dette var en kvalmestillende medisin og ikke en vaksinekoponent eller hva det ser ut som hun mener....i såfall er det på høy tid å oppdatere seg.....riktignok ikke som helsesøster men dog....ikke spes tillitsvekkende faglig sett.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er mer skremt over at det står at foreldrene skal rådspørre seg med fastlege eller helsestasjon... hehe.. lurer virkelig på hva rådene foreldre får derifra er:-)

Skrevet

Mens jeg kjenner at jeg blir sint over dette utsagnet: "Av 1000 barn som ikke er vaksinerte og får meslinger, så vil ett av dem dø, også her til lands". Hvordan kan hun bare slenge ut dette? Vet hun dèt? Og hvor mange vil dø av selve vaksinen? Vet hun dèt?

Og hvorfor oppfordrer hun oss til ikke å ta standpunkt basert på innleggene her? Det er jo her jeg har fått vite det meste av farene forbundet med vaksinering. Hadde ikke VAKSINEDEBATTEN eksistert så hadde vi muligens vaksinert vi, fordi jeg ikke er så sterk på å lese tung forskning.

Siri suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuger :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...