pelleguri:) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Vet dette har vært oppe tidligere,men da syns jeg dåpen var så langt unna så tenkte ikke på det.Nå er det en mnd til. Flere har spurt hva de skal kjøpe i dåpsgave til gutten vår. Kom plutselig ikke på noen ting. Noen som har et eller flere forslag?
Mor&barn Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 den store sangboka den store eventyrboka dåpsattest holder slipsnål penger sølvkopp barnebestikk kopp/skål/asjett armbånd sparegris dette var blandt gavene vi fikk iallefall, veldig fornøyd
velsignet med to Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Gutten min fikk også mye av det hun over her har listet opp, men noe jeg ble spesielt glad for var et broderi med føselsdato, vekt og lengde for å henge på veggen.
tobylina Skrevet 13. mars 2008 #4 Skrevet 13. mars 2008 Nevøen min ble nettopp døpt og han fikk en sånn flaggstang i sølv med norsk flagg (ca 25 cm høy), sånn som man kan sette frem når han har bursdag osv, kjempefin. Kan gravere navnet inn i den også. Jeg dro til et galleri og plukket ut en morsom og søt/fin tegning og fikk det rammet fint inn. (kan bli dyrt, men mitt kom på 1450,-) Det er jo koselig at han kan bruke gaven gjennom livet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå