Gå til innhold

Trenger gode råd mot gulping NÅ!!!!!!!! HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir gal!! Han gulper hele tiden og utover alt!! Helt frem til neste måltid! Det er ingenting galt med lukkemuskelen og vektoppgangen er normal.

Føler vi har prøvd "alt". Raper ham underveis og etter måltidet, holder ham i ro etter måltidet, sørger for at han ikke blir "overmett"....

Hva har hjulpet dere og når ble det bedre?? Han er 3 mnd nå.

Skrevet

Hvis han ikke har reflux og er sjekket så er det ikke så mye å gjøre.. Har du en gulpunge så har du en... Datteren holdt på til hun var seks syv måneder. MEN hvis han får tillegg...går det an å se om han nøyer seg med litt mindre.. Det er ofte at det som kommer opp er oveflødig.. Lykke til :o)

Skrevet

Dytter!! HJELP!!! TRENGER RÅD?? DET MÅ DA VÆRE NOE SOM KAN GJØRES??

Skrevet

Hei!

Jeg er i nøyaktig samme situasjon som deg bortsett fra at nå er gulperen vår 6,5 mnd. Han gulper dagen lang, uansett om han får melk eller grøt. Vi har prøvd det meste. Prøvd ALLE typer mme, holdt han i ro, latt han rape under og etter måltid, gått ned på melkemengde ved hver måltid. Selv om vi legger han og han sover i to timer etter måltidet, gulper han like herlig når han våkner. Jeg håper det gir seg snart, men du har min fulle forståelse og sympati, for gulping er ikke gøy.....

Skrevet

Det går an å heve hodeenden på senga/vogna litt, kan hjelpe litt... Jenta vår gulper ennå, hun er snart 9mnd... Men det er mye mindre nå, så det går vel over. Eneste de sa på helsestasjonen da de så henne i aksjon: "Ja, du må nok vaske mye tøy!" Det er ikke farlig, bare veldig kjedelig, spesielt viss en skal på besøk...

Skrevet

det er sikkert ikke tilfelle for deg/dere, men gutten vår gulpet "endel" og da fant vi ut at bleia satt litt stramt. Han gulper mye mindre etter at vi skjønte det....

Sikkert ikke godt å ha noe som strammer over magen og magesekken. Har full sympati med deg, gulp er skikkelig pes.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...