Gå til innhold

Har dere mye leker til babyer på 4mnd?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvilke? Bare lurer... Vi har ikke kjøpt så mange leker..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så små babyer trenger bare noe å bite på, mange leker forvirrer bare sier hs, to om gangen er nok, heller bytte litt på dem.

Skrevet

Vi hadde mye leker til baby allerede før hun ble født, men vi så etterhvert at vi hadde nok klær og ønsket heller leker og bøker som barselsgave. Hun er bare 2½ måned men har allerede egen hylle i bøkhyllen som vi gleder oss til å lese høyt for henne om et par år.

Hvis det brenner i meg til å kjøpe noe til henne (hvilket det alt for ofte gjør, for oss som begge er studenter) så prøver jeg å kjøpe noe HUN vil få glede av, siden hun har det hun trenger, og hun har nok merkeklær (det meste gaver) til at mamma kan tilfredstille pyntedilla.

Skrevet

Vi har kjøpt et stående speil som han kan ligge på magen og titte i, en stoffleke som knitrer og som er lett og holde i og ikke for tung (fin å smake på), en badeleke, en bitering og en klassisk Brio rangle.

Vi ønsker ikke å ha for mange leker. Fikk noen til jul. Disse jeg skrev opp er han veldig intressert i. Han er veldig opptatt av leker og er 4,5 mnd nå.

Skrevet

Vår er fire måneder og har mange leker fordi jeg har fått av venninnen. Har holdt kjøpelysta i sjakk og bare kjøpt et par biteringer. Kjøpte en sånn på rimi med store nøkler i et knippe til 99. Det var suksess!! Fisher price leke... så bytter jeg om på nøklene og han er vedig fornøyd. har en sånn som han ligger under som det henger ting i..men han blir fort lei og irritert på den da..så de skal visst ikke ha for mye input... Det gir jo ikke rom for fantasi når man putter på for mye heller...

Ellers legger jeg han på babyteppet på gulvet ved siden av sofaen der jeg sitter. Så hjelper jeg han til å gripe ting og leke med dem... Så får han trent seg litt også :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...