Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 bare krangler og irriterer oss over hverandre.....er dritt lei av at han jobber,pendler til Oslo og tjener dobbelt s mye som meg og det får jeg liksom slengt i trynet når jeg ber han om hjelp til noe.Jeg jobber hver dag selv,pluss jeg gjør ALT husarbeidet,de tre dagene jeg har tidlig vakt lager jeg middag og tar oppvasken mens han tar seg en lur.Han står opp kl 6 hver dag,det gjør jeg stort sett og pga hun lille som jeg og gjør alt med.Han har henne 2 kvelder i uka fo da jobber jeg sent.I helgene gjør vi ikke noe sammen lengre,sex livet er bare dritt......Jeg får ikke sove lenge en dag i helgen for det skal jeg gjøre i følge han de dagene jeg jobber sent.Så etter hans mening skal jeg se datteren vår,trene,sove og gjøre husarbeid til kl 14...... Han kjøpte ny bil siden han pendler og måtte selvsagt ha mercedes,den får jeg ikke lov til å kjøre en gang!!!! Så sier han til meg at han har den jobben slik at han kan kjøpe alt vi vil ha,men så sa jeg at jeg har ikke bedt om en bil og en motorsykkel jeg ikke kan kjøre, eller ny pc som han skulle ha....... Er bare dritt lei av å høre om hva han tjener og betaler i regninger,jeg bruker HELE lønna mi på lån og husleie,så jeg har ingenting til overs selv......dette med pengene har jeg fått høre mye om i det siste siden HAN er sliten........ vet ikke om jeg orker mer jeg.......kanskje det er bare meg.....
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 En tur på familievernkontoret ?? ;-)
Espoir Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jeg skjønner godt at du er lei. Han høres veldig egoistisk og umoden ut. Si til ham at du ikke orker å leve på den måten lenger og vurdere å gå fra ham. Kanskje han skjønner alvoret og endrer seg så dere slipper å g¨å fra hverandre. Det høres ut som om han ikke heøt forstår hva han har, men kanskje han får øynene opp når du forteller ham at han faktisk står i fare for å miste deg.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Hadde ikke orket med en så selvisk gubbe. Fellesøkonomi heter det når man er gift og har barn sammen. Er han så sliten får han ta seg et jobb nærmere hjemmet. Han der trenger en real oppvåkning. Ellers så trenger du han ikke i livet ditt. Du vil mest sannsynlig ha mer penger å rutte med om du går fra han, for da må han betale deg barnebidrag. Så kan han ha det så godt i sin egen egosentriske bobble. Og da må han vaske, lage mat, rydde og alt annet selv *ond latter* DU FORTJENER BEDERE enn denne egosentriske rotten til 'mann'
Sjefsmegga Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Du får spørre ham om han innbiller seg at han lever på 1950-tallet.... Ta dere en tur til rådgiving, tror han ahr godt av å høre fra en nøytral part at han bør tenke mere felleskap og litt mindre på seg selv. Har en som jobber og er mye borte jeg også..og er rimelig lei av det, hvis han på toppen hadde oppført seg som din gjør så tror jeg han hadde kommet hjem til ny lås en dag.....men har heldigvis ikke det problemet. Dette gjør han når han er hjemme og har fri: lager middag minst annenhver gang , rydder, snekrer, legger unger, mater unger og steller unger, leker med dem, handler, vasker klær osv...mao, vi deler ALT her i hus, eneste han ikke har befatning med er stryking av klær og tørke støv av nips, det hater han...og jeg har ikke efatning med det som har med bil å gjøre.. Når han jober lokalt og komer hjem seint på ettermiddagen/tidlig kveld så mater han, steler og legger unger på lik linje som jeg gjør..vi er tross alt begge like slitne. Da får vi mer tid sammen til å hygge oss.
Gjest Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg også har en mann som jobber veldig mye, noe som skyver mange ting over på meg. Jeg er mye alene, både med og uten barn. Han jobber ettermiddager og netter så det er liksom ikke mye sosialt liv jeg har heller. I tillegg er jeg student så jeg har jo ikke allverdens i inntekt og er vel rett og slett litt avhengig av mannen min når det kommer til stykket. På toppen av det hele har jeg bekkenløsning og begynner å kjenne at det er tungt å være gravid:( Men på den annen side, min mann jobber ikke for seg selv, han jobber for oss! Det er jo der den store differansen ligger, nemlig familien. Jeg tar det ansvaret jeg må, det er jo det han gjør. Dersom gjøken du er gift med faktisk er så egoistisk som du fremstiller ham trenger dere en seriøs prat om penger, prioriteringer og ikke minst hva en familie skal være, for dere. (altså hva dere ønsker dere)
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #7 Skrevet 12. mars 2008 uff...er vondt å tenke at han kommer sikkert alrdi til å forandre seg.på julaften sa han at nå vardet bare familie som gjalt,men 2 dager etterpå var det samme nota...når jeg tar dette opp blir han bare sur.Jeg harsagt til han at det virker som om vi vil 2 forskjellige ting her i livet,jeg vil ha familie og han vil liksom leve som en ungkar.Ble selvsagt krangel ang alle pengene han betaler ut til alt sammen og hvor sliten han er..... Sa også til han at jeg føler at jeg står alene når det kommer til tulla siden jeg står opp med henne hver dag (sist jeg sov ut var 1 juledag....),gir henne mat,steller og legger henne (utenom de to kveldene jeg jobber sent).Men han ser ikke noe selv,det han sa til meg var at vi må prøve å bli bedre til å se den andre sitt behov bedre - for dette gikk nemlig begge veier......Men hva gjør ikke jeg for å lette hans hverdag??????? Det eneste han ikke får av meg er ALT han fantaserer om sexuelt,der går mine enkelte grenser....... Orker ikke leve som singel og ha dårlig samvittighet for å kjøpe meg noe nytt i tilfelle han sier noe (det har han aldri gjort). Før så solgte han biler og tjente penger privat,det får jeg og slengt etter meg.Alt han gjør er for oss og denne jobben har han for oss....for at vi skal ha mye penger.Men jeg gir vel f.....i alle pengene når det skal være slikt!Jeg ser ikke noe til dem uansett når han betaler alt han skal i sin bil,motorsykkel og gammel gjeld.....
Min *lille* prins*er stor* Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Vil bare si at jeg er ikke gift, og at sambo tjener ommentrent det dobbelte av det jeg gjør. Penger har aldri vært et problem hos oss, har han valgt å starte en familie med meg, har han også valgt å dele økonomi med meg! Han viste veldig godt hva jeg jobbet med, og at det ikke er bra betalt. Ville prøvd å søke profesjonell hjelp før det er for seint
Fire småtroll Skrevet 12. mars 2008 #10 Skrevet 12. mars 2008 Blir helt sjokkert over hvor egoistiske noen menn kan være jeg.... Det eneste rådet en kan gi er jo å prøve å få til en bedre kommunikasjon, men hvis du prater til døve ører er det ikke lett. Synes du skal fortelle hvordan du føler jeg, og foreslå familievernkontoret. Dere kommer ikke til å bli gamle sammen hvis du bare lar det skure og gå, da kommer bitterheten. Noen må åpne øynene til mannen din, han høres ut som en bortskjemt egoist, kanskje en nøytral tredjepart kan hjelpe dere igang med den samtalen. Ellers tror jeg nesten du har det bedre alene.. Hadde mannen min nektet meg å kjøre den ene bilen her hadde jeg virkelig begynt å lure, mannen min har mye lenger vei til jobb enn meg, men han lar meg kjøre den nyeste bilen for jeg føler meg tryggest i den.. Gjør mannen din i det hele tatt noe for å vise sin omsorg for deg, eller tenker han bare på seg selv?
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2008 hva skal en si om å vise omsorg.....ikke annet enn å gi meg dyre gaver når han drar bort..... jeg skal få meg en billig bil som jeg kan kjøre rundt i når jeg har fått meg ny jobb sier han.Jeg har sagt opp jobben min for den lar seg ikke kombinere med familieliv.At jeg ikke har gjort dette før jul er og noe jeg får høre,at han måtte mase på at jeg skulle slutte,mase på meg for å ta kontakt med vikarbyrå og søke jobber.Jeg sa til han at jeg hadde ikke lyst til å slutte i jobben som jeg begynte i i november i fjor.jeg har selv tatt kontakt med vikarbyrå og kontakter dem nå 2 ganger uka for å se om de har fått inn noe,men det er ikke mye en kan jobbe med når en ikke kan ha skift arbeid,kjører truck eller erfaring fra kontor.Han sa det til meg i dag at han er lei av å mase på meg,da sa jeg at det trengte han ikke for jeg klarer å ordne meg selv med dette........ Hn tenker bare på seg selv.Før så bad jeg han om å være mer hjemme med oss siden han fløy ute hver kveld.Da fikk jeg høre at han kunne ikke bare være hjemme og på jobb.Mens jeg skulle være med datteren vår hele tiden for jeg kunne treffe mine venninner uansett tid.....Han er mer hjemme på kvelden nå.....men det er bare foran pc og klaging over hva jeg ser på tv....
Mille** Skrevet 12. mars 2008 #12 Skrevet 12. mars 2008 Herregud for en fyr!! Tror du skal være glad for å bli kvitt han.....
Tommage♀♂ Skrevet 12. mars 2008 #13 Skrevet 12. mars 2008 Gå fra ham og krev veldig mye i barnebidrag (siden han tjener så mye mener jeg...) Jeg er ikke typen som går ved det minste problem, men han høres ut som en egoistisk dritt. Han overlater barnet sitt til deg, men ikke BILEN? Herregud... Ta pengene sine og stapp et visst sted.
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 12. mars 2008 Forfatter #14 Skrevet 12. mars 2008 godt jeg ikke bare innbiller meg alt dette,det er slik jeg føler det nårjeg snakker med han.....lite manipulerende.det er godt vi skal ha påsken hver for oss,for jeg trenger virkelig tid alene for å tenke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå