Gå til innhold

hcg nivå på 172 000 i uke 7- tvillinger??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk svar på hcg nivå prøve idag (er 7+4). Og den var på hele 172 000- er ikke det litt høyt så tidlig i svangerskapet? Så da melder jo tanken på at det kan jo være tvillinger på vei (selv om det ikke er så sannsynlig men..=), noen av dere her inne som vet noe om temaet?

Var inne på betabase.info siden igår, og mine verdier så ut til å samsvare mer m multiple svangerskap enn ettbarnssvangerskap, men er jo veldig mye individuelle variasjoner... Fikk også mage veldig tidlig, i uke 6, og nå ved 7+4 er det en fin rund kul der allerede gitt. Noen som kan hjelpe? Man begynner jo å lure litt..=)

Skrevet

Høres jo ut som at da kan vera meir enn berre 1 inni magen din ja,;-)blir ekstra spennende framøve då,....

Skrevet

ja... begynner å lure på om jeg kanskje skulle ha bestilt en time til tidlig UL, for å få avklart hva som er på vei.. =)

Skrevet

Guri mei, så spennende!! Hørtes jo helt vilt høyt ut, så det er sikkert flere enn en der inne. Løp å få deg UL, må få høre!!

Skrevet

Jess, dette er virkelig spennende=) Pappa, som er lege, fikk se magen min igår + hcg nivå, og han mente at magen var litt i største laget til å være så tidlig.. Og at hcg-nivået også kanskje var litt i overkant høyt, noe som kan tyde på tvillinger.. Så nå blir det tidlig UL imorgen, spent spent!

Skrevet

Jess, dette er virkelig spennende=) Pappa, som er lege, fikk se magen min igår + hcg nivå, og han mente at magen var litt i største laget til å være så tidlig.. Og at hcg-nivået også kanskje var litt i overkant høyt, noe som kan tyde på tvillinger.. Så nå blir det tidlig UL imorgen, spent spent!

Skrevet

Skrevet

Hva er vanlig hcg-nivå sånn ca, da? (Ved Jeg var hos legen etter en blødning, da jeg var 6+1, og da synes jeg tydelig han sa jeg hadde 80000, og han mente det var høyt..) 172000 er jo isåfall veeeldig høyt..

Skrevet

Bra side om gjennomsnittlige hcg nivåer: http://betabase.info/. Snakka med gynekolog idag, og 172 000 er litt høyere enn det som er forventa ved ettbarnssvangerskap (i uke 7), så hun mente at det kunne være tvillinger inni meg.. Fikk derfor UL-time imorgen, så nå er jeg spent=)

Skrevet

Spennende da:) Du må gi referat da!! Hadde vært gøy med tvillinger:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...