Gå til innhold

fler som meg, som ikke vet kjønn etter UL ?

Anbefalte innlegg

er egentlig veldig nysgjerrig.. vi bestemte oss etter mye om og men og ville vite kjønnet.. men den lille lå bare der med beina i kryss:)

åssen er det med senere UL ? er uke 20.

hvor mye det koster? eller skal vi ta 3d? får man se kjønnet da?

Fortsetter under...

Vi ville også vite, men den lille krysset beina og navlestrengen var i veien :) Jeg er også i uke 20. Så fremt det ikke skjer noe med deg så får man bare en ultralyd. Hvis du går inn på majorstuaklinikken.no så står det litt info om 3D der. Vi velger å la det være med det ,så får heller bli en overraskelse :)

Men skjønner godt at du vil vite hva det blir :))

Åååå...vet akkurat hva du mener! Var på UL idag, og den lille valgte bare å vise sin fine ryggrad...snudde seg så og si hele tiden, men nektet å vise noe mer! Vi fikk ny time vi da, for JM var ikke fornøyd med å "bare" se ryggraden... så vi får håpe den lille har litt mer god vilje da...

Vi skal nok ikke ta 3D, da kan jeg likeså god vente...

Lykke til!

Thea

nei frister ikke å betale når jeg får se den til slutt;) syns det er litt dyrt.. hehe.. så får vel vente om det ikke skjer noe da..

takk for svar;) føler meg litt alene når alle prater om kjønn... hehe;)

Har vært på ul i dag. Fikk ikke se fordi bena var godt sämlet.

Men uansett så var ul-maskinen litt dårlig så fikk beskjed om å komme tilbake på fredag for å ta ny ul, så da får vi vel en mulighet til å se. Skal uansett få flere oppfølgings-ul da morkaka ligger foran åpningen og fordi jeg måtte ha haste-keisersnitt pga stort barn sist, så regner vel med at vi får vite det før babyen kommer ut....hehe

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...