Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #1 Skrevet 12. mars 2008 Flere som har denne vogna? Er kjempefornøyd med den! Den er så lett å trille og suveren inne på kjøpesenteret mellom reoler og slikt. Og lett å slå sammen og putte baki bilen. MEN trekket inni baggen har blitt knuppete og den stanga som bagen skal festes på som er nærmest styret har en tendens til å kneppes opp og skli ned.. Flere?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #2 Skrevet 12. mars 2008 Akkurat samme problemet med den stanga, den løsner hele tiden. Nå gidder jeg ikke feste den en gang, får bare være løs. Blir jo ganske rett likevel...snudde den bare rundt motsatt vei så ikke bagen glir frem. Ellers er jeg bare kjempe fornøyd meg vogna, går tur med hund i ene hånda og vogn i andre, er så lett og greit.
Ezmeralda Skrevet 12. mars 2008 #3 Skrevet 12. mars 2008 Jepp! Trekket vårt er ikke nuppete, men det er superirriterende med den stangen som sklir ned hvert 5. minutt!!! Har forsøkt forskjellige måter å låse kneppingen på...(borrelås med lim på, knytt fast med tau...) Den spretter alltid opp! Hakket før jeg limer den fast! Kansje ikke så lurt når man skal begynne med sportsdelen? :-) Er ellers også veldig fornøyd med vognen! Det høyre hjulet piper/knirker forresten også... Ganske irriterende når man går inne i stille butikker eller andre steder hvor annet støy ikke overdøver... :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #4 Skrevet 12. mars 2008 Jeg tok kontakt med Easywalker Norge og de skulle sende meg ny stang. Er visstnok en annen løsning på det nå. Om du vil ha ny stang så bare ring eller skriv en mail, har bra inntrykk av kundeservicen dems.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #5 Skrevet 12. mars 2008 Skal vi bruke den stanga når vi begynner med sportsdelen?? Takk for tips, jeg skal maile og få ei ny ei. Forøvrig klør jeg i fingrene etter å bytte til sporten, han er nå fire mnd...
Ezmeralda Skrevet 12. mars 2008 #6 Skrevet 12. mars 2008 Jeg inbiller meg at stanga skal vekk når man går over til sportsdelen, jeg...? Men jeg vet ikke... Min er også fire mnd nå. Har planer om å vente med sporten, men tassen er ivrig etter å sitte og titte... Men han er langt i fra på vei til å sitte på egenhånd, så vi må nok vente...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2008 #7 Skrevet 12. mars 2008 Han syns det er så kjedelig å ligge i bagen nå (4 mnd) så jeg tror jeg bytter når det blir fint vær en dag! De ligger jo nesten flatt på det nederste Tenk å gøy å SE litt når vi er ute. Nå blir han bare SUR. Venninner som har flere barn sier at det ikke er noe problem å bruke sportsdelen nå, det er bare for at det er første ungen min så er jeg jo redd for alt mulig!
blaastrek Skrevet 12. mars 2008 #8 Skrevet 12. mars 2008 Det går an å feks legge en sofapute under madrassen ved hodeenden og ha kalesjen nede så han får sett litt mer. Men ellers så er vel sportsvogndelen grei ift at den kan legges ganske så flatt så kanskje en kan bruke sportsvogndelen fra 4 måneder? Syns vognbaggen er relativt kort. Jenta mi er 4 mnd og tipper hun er mellom 64-68 cm og hun går bare akkurat oppi baggen nå. Jeg har 2007 modell og så nå at de har fått inn brune vogner. De er knallfine. Lyst på brunt trekk etter hvert. :-) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå